Márciusi kedvencek / March favourites


Elmúlt a március, én pedig itt vagyok egy kedvences possztal. Bár lesz benne kifejezetten olyan termék, amit nem igazán szeretek, de sokat használtam,  nézzétek el nekem. Furcsa mód elég sokat sminkeltem ebben a hónapban, szóval elég sok sminkterméket láthattok majd, hozzám képest.

March is passed, and now I'm here with a "march faves" post. It will be one product, that i don't like too much, but I feel I have to show you. Strangely I used a lot of makeup products in March, in turn I can't use a lot 'cause of my school.

Fürdőszoba/ Bathroom

Floren kakaós tusfürdő: Én ezzel a tusfürdővel teljesen megvagyok elégedve, egy Goodsmarketes darab, erőteljes csokis-kakaós illattal. Nem szárítja a bőrt, inkább puhábbá teszi, lassan már vagy két hónapja használom, abszolúte megérdemelte a kedvenc helyet.Szerintem újra fogom venni más illatokban is.

Floren chocolate shower cream: I am really satisfied with this shower cream. I bought this in a little Goodmarkets, and its scent is a really strong chocolaty-cocoa. It doesn't dry the skin, it makes that so soft. I used for about 2 months. I think I will bought this again in another scents.

Hello Kitty Parfüm: Ez a húgomé, de én is nagyon sokat használom. Az illata egy édes sárgadinnyeillat, amit imádok, ezért csórok belőle mindig egy kicsit.

Hello Kitty perfume: This is my little sister's perfumes, but I use this a lot. The smell of this is a sweet melon scent that I adore. 

Bőr / Skin

NYC Smooth Skin Fini Parfait BB Créme 5in1 (01 light):
Ez az a termék egy kis csalódást okozott. Jól fed meg minden, kis mennyiség is elég belőle, de két hónap után elkezdett erőteljes levet ereszteni magából. Szóval vegyes érzelmeim vannak ezzel kapcsolatban.

This product gave me a little disappointment. It cover well, a small amount is enough, but after 2 months it started drained strong juice, so I have mixed feelings about this BB créme.

Miss Sporty So Perfect Stay korrektor/coverstick (001 light):
Ez előtt is ilyen korrektorom volt, csak régi csomagolásban. Muszáj volt újravennem, mert a régiből már alig van, és úgyis szükségem van rá mindennap. Úgy vettem észre, hogy az új csomagolással, az termék is egy hangyányit jobb lett. Rengeteget használtam ezt és az elődjét is ebben a hónapban.

Before that. I had a similar coverstick, just with old package. I had to buy again, 'cause the old one is no longer sufficient. I've noticed, with the new look, camed a little better product. I used a lot this's ancestor and this too.
Mary Kay alapozóecset/ mineral foundation brush:
Még évekkel ezelőtt vettem az itteni százforintosban, és most találtam rá, mert valamilyen érthetetlen oknál fogva egy táskám anyaga és külseje közé került ( remélem érthető voltam:D), de most megtaláltam benne. Jól eloszlatja a BB krémet, meg ha úgy van a korrektort, egyetlen szépséghibája, hogy jön a szőre :(

I bought this years before in a small shop in my town, but didn't find for a long time.

Smink/ Makeup

Labello Fruity Shine-Strawberry: Igen, természetesen nekem is van Labellom, kinek nincs. Még nagyon kis koromban nyígtam ki, de akkor nem is használtam. Most viszont valahogy előkerült és elkezdtem használni. Imádom az epres ízét és illatát, valamint jól hidratálja az ajkaimat. Ad egy enyhe színt is a számnak, de én ezt egy másik "rúzssal" szoktam kombinálni, amit szintén megmutatok ebben a bejegyzésben.

Maybelline Baby Lips - Pink Punch: Ez a második Baby Lipsem. Az elsőt jobban szeretem, de most ez került terítékre. A Labellóval szoktam kombinálni, mert magában nagyon erős rózsaszín színe van, ami nem igazán illik a bőrszínemhez. Maga a rúzs kicsit keményebb mint a másik, de nekem így is megfelel. Az illatát semmihez nem tudom hasonlítani, nagyon édes gyümölcsös illat.

Essence STAYS no matter what 16h vízálló szemhéjtus/ waterproof liquid eyeliner 01 : Ezt a szemhéjtust egy újsághoz kaptam, aminek nagyon megörültem, ugyanis már régóta fájt a fogam egy szemhéjtusra. Ugyanis elkövettem azt a hibát, hogy először vettem egy olcsót, de még nem is használtam, mikor már beszáradt. De ezt nagyon szeretem, nagyon gyakran használom, jól lehet vele dolgozni, és tényleg szuper tartós.

Maybelline Great Lash lots of lashes szempillaspirál /eyelash: A tavalyi glamour napokon vettem mert a kedvenc youtube gurum ódákat zengett róla, szóval én is beszereztem. Azóta csak a szekrényben porosodott, de idén előkaptam. És imádom. Gyönyörű hatalmas, sűrű és fekete pillákat csinál, általában nem ragad tőle össze a szempillám. 

You May Also Like

0 megjegyzés