Márciusi Művelődő | 2019


A március megint csak elszaladt, egyszerűen képtelen vagyok elhinni, milyen gyorsan haladnak a hónapok hiszen mg csak most kezdődött 2019. De nem, már márciusnak is vége van. Őrület! Ez a hónap is főképpen a munkával és az egyetemmel telt, viszont volt egy nagyon szuper csajos esténk is, a vásárlást sem hanyagoltam, volt sajnos pár nagyobb váratlan kiadásom, valamint egy hónap végi Pesti kiruccanás is összejött.
A hónapban csupán egy könyvet olvastam el sajnos, most valahogy nem sikerült fogyasztani a könyvlistámat. Na mindegy is. Legjobb barátnőm említette nekem még régebben, hogy mennyire nem tetszett neki Anne Percin ez a könyvsorozata, de én mégis adtam neki egy esélyt és azt kell mondanom, hogy pozitív csalódás ért. Valóban, nem volt egy eget rengető könyv, azonban humoros volt, egy kicsit "egyedibb" karakter állt előttünk, és ez a hangvételében érződött is. Ahhoz, hogy kikapcsoljon az ember, szerintem tök jó volt, valamint az is, hogy nem csak csupa pozitív, rózsaszín tündérmesét olvashattunk benne, hanem bemutatta, hogy az életnek bizony van sötétebb, borúsabb oldala is.


A hónapban megnéztem pár egész érdekes filmet. Összesen 11 filmre volt időm, azonban csak 8 volt olyan, hogy megérte bekerülnie. A Nagyfiúk 2 az egy tök jó kis családi film, ha összeülős este van, tök jó megnézni. 
A későn kezdő meglepően tetszett ahhoz képest, hogy egy Disney film, egy szép kis történetet tárt elénk, bár valószínűleg nem nézném újra.
A Rocky Horror Picture Show új változata egyszerűen olyan morbid, hogy csak kapkodtam a fejemet össze-vissza, hogy mégis mi folyik itt. Sajnos az eredetit még nem láttam, de néhány részen egész jót mulattam, a mai napig nem megy ki a fejemből, hogy "Damn it, Janet"
A hipervándor egész jó film volt, a vége igazán ütős volt, bár egy kicsit rövidnek tartottam, még néztem volna tovább is.

A Die Hard harmadik része végre engem is lekötött, az első erre sajnos képtelen volt de ez a rész nagyon elnyerte a tetszésemet, izgalmas volt, lebilincselő, fordulatos, értem, miért tartják egy klasszikus filmnek.
A hónap filmje számomra egyértelműen A komornyik volt. Nem egy könnyen fogyasztható filmről beszélünk, elég komoly témát boncolgat, az amerikai fekete társadalomról szól a film, ráadásul elég hosszú is, de én baromira élveztem. Nem csak, hogy felnyitja a szemünket egy-két dologról, nagyon jól bemutatja a történelmet egy más perspektívából, szóval nagyon jó oktató jellege van, és tanulsággal is szolgál. Magamat is megleptem azzal, hogy ennyire tetszett a film.
Már előre fel voltam készülve az unalomra, amikor bekapcsoltam az Értelem és Érzelmet, azonban hatalmas nagyot tévedtem ezzel kapcsolatban, mert igenis tetszett nekem a film. Ugyancsak, kicsit komolyabb de mégsem, persze volt benne sok-sok románc és érzelem, de ő sem volt egy könnyű falat.
Ha pedig itt könnyű falatokról beszélünk, meg se említsük, hogy a Benjamin Button különös élete mennyire nagy falatnak bizonyult. Remek film volt, természetesen, és pont emiatt volt az, hogy néha nagyon meg kellett magammal birkóznom, hogy a figyelmem ne lankadjon.


Március hónapban sikeresen befejeztem a Jim szerint a világot ami nos, számomra olyan túl egyszerű lezárást kapott. Nem mondom, ötletes volt, de számomra akkor is hiányzott még valami.
A Pokémon még mindig megy nálam, kisebb nagyobb szünetekkel nézem, hogy ne unjam meg túlságosan. Sajnos a második évad már egyáltalán nem volt olyan izgalmas mint az első, meg hát Brock távozása, hmm..
A Legacies az huh. Nem is tudom mit mondjak róla. Fergetegesen bugyuta, de izgalmas, amint vannak új részek mindig megnézegetem őket. És lassan egy sorozatos videó is készül a csatornára, ahol mindegyik sorozatról majd nyilván többet beszélek.
A This Is Us legutolsó részei eléggé meghatottak, hiába az elején nem volt szimpi a sorozat, azért csak kezdem megkedvelni.
A Shadowhunters mindig lenyűgöz kár hogy nemsokára vége lesz.
A Good Trouble pedig mindig meg tud lepni, egy hatalmasan fergeteges sorozatról beszélünk, tutira van benne fantázia.




You May Also Like

0 megjegyzés