Egészséges Snackek

Egészséges Snackek

  1. Sötét csokoládé - Ki nem szeretné a csokoládét? Na, és a keserű csokit? Hát azt sokan nem. Pedig egészségesebb mint a rendes tejcsokoládé. Lehet, hogy az elején borzalmasnak találod, de ha kitartóan azt eszed a rendes csoki helyett, akkor ízleni fog ;) Én például imádom a Szerencsi 70%-osat :)
  2. Sajtfalatok - Hmm... Én személy szerint imádom az ilyen cuki kis sajtrudacskákat és ha tudok mindig veszek belőlük. Mikor úgy érzem, hogy kicsit éhes vagyok és muszáj ennem valamit mert már nem bírom, akkor mindig ehhez fordulok. Tápláló és enyhíti az éhségedet.
  3. Áfonya - Az egyik kedvenc gyümölcsöm. Ha találok rendeset akkor veszek, viszont ha nincs akkor minden lehetséges dologba ilyen ízesítésűt keresek. Kissé savanykás, de finom csemege mikor éhes vagy.
  4. Paprika csíkok - Hát igen. Most azt kérdezed, hogy WTF?! De hidd el, paprikának mindig kell lenni a hűtőben. Ennél valamit, de nem szeretnéd megszegni a diétádat. Fogod magad, kiveszed a hűtőből a paprikákat és felszeled. Ha neked ez így túl nyers akkor megsózod. Hideg finomság, tökéletes lesz nyárra és sok benne a c-vitamin. Ajánlom a Tv-paprika mellett a pritamin paprikát is ;)
  5. Pisztácia - Igen, az a kemény héjban lévő kis zöld izé. Nagyon finom, csak nehéz a kibontása. Ha olyan kedved van, és feláldozod körmeid épségét ( ritkán van ilyen) akkor igazán jót csemegézhetsz.
  6. Görög joghurt - Kissé savanyú joghurt. Ha teszel bele müzlit vagy gyümölcsöt máris jobb lesz. Ezenkívül egészséges és olyan egzotikus hangzású :D
  7. Banán - Káliumban gazdag, finom gyümi. Édes, és egzotikus. Ja, és fantáziabeindító. Ne tagadd, a banán szó elolvasása után biztosan beindult a fantáziás és mosolyogni kezdtél. Nyugi, nem vagy ezzl egyedül. Barátnőmtől tudom, hogy ha egy héten keresztül csak banánt és pirítóst eszel, akkor nagyon hamar leadsz pár kilót. De ez nagyon drasztikus megoldás, inkább hanyagold. Egyél rendes kaját, és sok ilyet.
  8. Aszalt gyümölcsök - Nyami. Imádom, bár nagyon drágák. Ha tehetősebb vagy és fogyni szeretnél, akkor egyél ilyen sokat. Nem tudok oly sokat mondani róla, mert magáért beszél.
  9. Puffasztott rizs - Más néven a fehér, kerek és ízetlen tömböcskék amikben rizs szemeket látsz. Annyira nem szeretem, de tökéletes diétás nasi.
  10. Mazsola - Személy szerint utálom, de mást nem is tudok mondani. Kicsi, aszott szőlő szemek. Ki, nem szereti? Hát én. 
  11. Mandula
  12. Müzliszelet - Habár tele van cukorral a legtöbb, találni még egészségeset is a polcokon. Én imádom a müzlit, tízóraira is folyton azt viszek. Jelszavam: "Egyél müzlit, hogy fogyj" Tényleg segített, ahelyett, hogy péksütiket vittem, inkább vittem két-három müzliszeletet. Kitartott egész napig és fogytam vele.
  13. Szárított alma - Szeretem, de ritkán eszem. Tökéletes nasi, de nagyon drága ezért inkább DIY-ba csináld meg, ha szeretnél ilyet enni.
  14. Klementin - Olyan mint a mandarin, csak finomabb. Személyes vélemény szerint. Lében gazdag és édes. Kellemes illatú. Imádom. Mindig karácsonyi illatot varázsol.
  15. Mogyoróvaj - Mikor én megkóstoltam az igazi mogyoróvajat, csalódtam. Sokkal pikánsabb, erősebb íze volt, mint amire én számítottam. De azért ízlik, szeretem bár sok kalóriát tartalmaz.
  16. Citromos víz - Finom, és olcsó. Kell ennél több?
  17. Forró tea - méregtelenít és ha finom ízűt választasz, egy könyvet veszel magad elé, és egy pokrócba bújsz, akkor ez maga a tökély.
Ennyi, lenne :)
RealD

You May Also Like

0 megjegyzés