Teszt: Essence- colour&go 175 be berry now

Ez az első tesztem az oldalon :) Egy essence-s körömlakkról hoztam.
A körmöm egy városban töltött vásárlós nap után
A színe nagyon jó, az éretlen szeder színére emlékeztet engem. Egy rétegben is nagyon jól fed, de kettőben az igazi. Az ecsete nagyon jó, három egyszerű lépésben felvihetjük vele a lakkot. Elsőre talán kicsit furcsa, de meglehet szokni. A tartóssága nekem három-négy napig tart, de ha például a farmeromon egy kissé nehezen gombolható gombot kell begombolnom akkor könnyen lejön. Apróbban persze egy kicsit kopik de szerintem nem annyira rondán, hogy egy nap után le is mossuk a körmünkről. Az ára gazdaságos, azt hiszem a legolcsóbb a márkás lakkok közül, csupán 500 forint. Szerintem megéri az árát. Mint látjátok új szín, de nem annyira népszerű, viszont szerintem ez egy must-have körömlakk ;)

You May Also Like

0 megjegyzés