Haul | Rossmann, Háda

Eljött a ballagásom ideje, ezzel együtt pedig az érettségi időszak is, ami egyet jelent azzal, hogy a posztok száma egy darabig, vagy legalábbis június közepéig biztosan meg fog csappanni. Persze próbálok majd olyan aktív lenni, amennyire csak lehet, és legalább heti egy posztot hozni, de nem ígérek semmit, mert nem szeretném megszegni.

Ha már ballagásról beszéltünk, mostohaanyámat kifejezetten arra kértem, hogy engem Hádázni vigyen ballagásom alkalmából, mert iszonyat jó dolgokat lehet találni nagyon olcsón, és biztos, hogy egyik darab sem fog veled szemben jönni az utcán (főleg a crop topok terén nyerőek, imádok onnan haspólókat vásárolni). Tegnap már jócskán benne a délutánban meg is ejtettük ezt a bizonyos vásárlást, ma pedig magamat leptem meg néhány dologgal a Rossmannból.

Találtam egy teljesen új (konkrétan az árcédula sem volt róla leszedve meg ezek a dolgok) New Look barackszínű inget, ami igen, egy haspóló is egyben. Legelőször a színe miatt tetszett meg, meg van benne egy elegánsabb vonal is, ráadásul egyre jobban kedvelem mostanában az ingeket. Találtam egy American Appareal ruhát is, aminek talán egy kicsit extrém színe van hozzám képest, de majd úgyis találok rá alkalmat a nyáron, hogy viseljem.


A Rossmannban, ahogy említettem megleptem magam pár dologgal. Egy L'Oréal Colorista hajszínezővel, amit már nagyon régóta ki akarok próbálni, és még le is volt árazva, szóval úgy gondoltam miért is ne, és ugyanúgy jutottam az EOS citromos ajakbalzsamhoz is, ami 440 Ft-ra volt leakciózva - mert alapjáraton nem vettem volna meg, nekem nem ér annyit - már régóta kívánságlistás darab. Beszereztem egy barna szemöldökceruzát és egy setting spray-t is az Essencetől, amiket majd egy Első Benyomások Sminkvideóban akarok majd elsőként tesztelni sok más egyéb dologgal együtt.


Visszatérve a Hádára, találtam két extrémebb felsőt, a fekete Miss Guided felső szintén egy haspóló, ráadásul középen csak ilyen fekete kis zsinórok vannak, szóval fogalmam sincs mikor fogom én ezt felvenni, de tudtam, hogy nem hagyhatom ott. A leopárdmintás haspóló is egy out of comfort zone darab a számomra, erről sem tudom, mikor fogom viselni, de nagyon tetszik. 
Találtam egy kék lenge Atmosphere inget is, aminek a nyakrészén szép kődíszítés van, és az ok, ami miatt nekem nagyon megtetszett, az volt, hogy a nemrégen történt kiöltözés hét alkalmával rájöttem, hogy nincs túl sok elegáns ruhám vagy felsőm, így illene párat beszereznem, ez pedig csak úgy megszólított.


Igen, szintén csak haspólókról beszélhetünk - ahogy ebben a haulban végig - egy fekete texturált volt az első, ami a boltban a kezem ügyébe akadt és nagyon tetszik rajta ez a fura minta. Az utolsó dolog pedig egy váll nélküli Topshop felső, és ehhez hasonlót már nagyon régóta szeretnék, szóval ezt sem hagyhattam ott, természetesen.




You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Szuper dolgokat vettél. Nekem a kedvencem a American Appareal ruha. :) Csak azt sajnálom, hogy én sohasem találok ilyen jó cuccokat a Hádában. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van amikor én sem találok semmit, de általában végig nézem az egész boltot és úgy kerül egy-egy darab a kezembe :D

      Törlés