Random apróságok | HAUL

Nagyon ritkán van mostanában olyan bejegyzés, ahol nem csak videót osztok meg, ez pedig jobbára azért van, mert szeretem a videózást csinálni. Igaz, hogy elég kezdő a felszerelésem, és hogy a videóimnak nincs akkora nézettsége, mint mikor csak simán ide posztoltam képekkel és szöveggel, de én bízok abban, hogy majd egyszer, amikor már kicsit jobban fejlődött a kép és hangtechnikám, valamint a tudásom a videószerkesztés terén, akkor majd szépen lassan mindkét platformon elismernek majd. Nem szánakozásból írom most mindezt, nem is azért, mert figyelemre vágyok, csupán úgy érzem, hogy mind veletek mind magammal is szeretnék őszinte lenni. Habár ezeket a posztokat és videókat azért csinálom, mert szeretem ezt csinálni és élvezem is, és hiába nincs nagy érdekeltsége a blogomnak én akkor is csinálni fogom, bevallom, mint ahogyan szinte minden blogger, aki komolyabban foglalkozik ezekkel a dolgokkal, én is elbizonytalanodom olyankor, amikor összehozok egy nekem nagyon tetsző videót, vagy szerintem ütős posztot de nézettség terén mégsem alakult olyan jól és visszajelzést sem kaptam senkitől. Szerintem nagyon fontos dolog, hogy elismerjük és támogassuk a másikat, hogy tanácsokat adjunk egymásnak és fejlődjünk, mert ez az, ami mindannyiunkat előrevisz. A közös siker, egyrészről, hogy segítettem egy másik társamnak, másrészről, hogy volt valaki olyan kedves, hogy segítsen.

Mostanában nem igazán posztoltam. A hétköznapok forgataga és a munka mellett (Update: egy hét fekvőgipsz miatt kirúgtak) kevesebb időm van a blogra, a videókra, erre az egészre mégsem szeretném feladni. Próbálok egy új beosztást, a heti egy posztot vagy videót betartani, azonban úgy gondolom jobban szeretnék ezúttal a tartalomra és minőségre fókuszálni nem pedig a mennyiségre. Eddig próbáltam mindig túlteljesíteni az előző évi posztjaim számát, ami -rájöttem- hatalmas nagy butaság, mert nem az számít. Nem mindig a számok számítanak.

De miután itt jól kidumáltam magamat, bele is kezdenék ennek a bejegyzésnek az igazi témájába :D
Mostanában megint egyre többet vásárolgatok, nem csak ruhákat, hanem mindenféle random, picike vagy aranyos dolgot, amit ma meg is szeretnék nektek mutatni.
Kezdeném a könyvekkel, amiket azóta már el is olvastam, és hamarosan fog is a könyvekről születni egy véleményes poszt. Nagyon régen szereztem be új könyveket, amit igencsak sajnálok, hiszen az olvasás az egyik, ha nem az egyetlen kedvenc időtöltésem. Imádom az ifjúsági regényeket, főképpen a Móra kiadó által megjelentetett LOL sorozatot, a Könyvmolyképző könyveit és a Dream válogatás könyveit. Ezek azok, amikről biztosan tudom, hogy nem fognak nekem csalódást okozni. A Sweet Evil trilógia első részét sajnos nem sikerült beszereznem a könyvesboltban, csak a többi részt, de szerintem mondanom sem kell, hogy miképpen érzek a sorozat felől ha véleményt is formálok róla külön bejegyzésben, hiszen a havi Művelődőimben mindig számot adok arról, hogy mit is sikerült elolvasnom. Jennifer E. Smith könyveit is nagyon szeretem, ez az új darab már a negyedik, amit tőle olvastam. Az ő munkásságában azt szeretem, hogy nem a szokásos mézzel és mázzal megkent történeteket vetíti elénk, hanem az írásaiban megjelenik a valóság szaga mégis olyan cselekményvázlatot kapunk, amivel az ember elég rendesen meg tud elégedni. Ráadásul nem feltétlenül a szerelem áll a művei középpontjában, hanem az emberi kapcsolatok és a szülő-gyermek viszony is nagyon fontos nála.

Az Auchanba betévedve találtunk az írószer szekciónál egy nagyon jó kis displayt tele mindenféle ilyen menő kaktuszos irodaszerrel, márpedig én alapból imádom az irodaszereket, a kampányunk óta a kaktuszok is vonzanak, így kérdés sem volt, hogy muszáj lesz beszereznem onnan valamit. Végül egy pasztellszínű jegyzetfüzetre esett a választásom - aminek még nem szántam konkrét sorsot - és meg kell mondanom, mostanában vonzanak az ilyen pasztell és arany dolgok - valószínűleg a sok külföldi youtuber hatása lehet.
A lényeg, hogy a múlt héten, miközben nagyban születésnapi ajándék vásárlásba voltam, a Miskolc Centrumba betévedve megláttam ezt az iszonyúan aranyos bögrét 390 Ft-ért, és egyszerűen tudtam, hogy nekem kell majd egy ilyen. A felirat nagyon aranyos, édes, nem a tipikus motiváló szöveges, de mégis ad valamiféle löketet, és nagyon tetszik ez a barackvirág szín is.
Gyertyák terén a szaglásom igencsak válogatós és nem felel meg akármilyen illat, de szerencsémre a Pepcoban találtam nem is egy olyan nagyobb kiszerelésű gyertyát, amely nem csak közel hajolva áraszt magából jó illatot, de égetés közben is beteríti a szobát. Egy nagyon jó és reális árért árulják őket, olyan 500 Ft körül vannak, és nagyon sokáig bírják. Legutóbb egy almás-fahéjas változatot szereztem be, ami igazából számomra teljes mértékben őszies illat, de hát, mit tehetünk, nagyon kedveltem az illatát, ráadásul sajnos nem sajnos az ősz is majdnem itt van újra.
Az egyik miskolci Rossmannban mindig külön a leárazott szekcióba viszik az éppen akcióban lévő kozmetikai termékeket az állványokról, így mindig úgy tűnhet, hogy mások gyorsabban voltak nálad, holott csak annyi, hogy máshol keresni. Így találtam rá a két Essence körömlakkra is, egy nagyon szép burgundy-barna színre a Winter Dreamin' trendkiadásból, ami a 02-es hot cocoa&fuzzy socks árnyalatra hallgat, és egy türkiz színű Chupa Chups trendkiadású 03 i want watermelon! árnyalatú lakkra és mindkettőnek csodálatos színe van, ezért sem hagyhattam ott őket.
Vettem egy Lovely szájkontúr ceruzát is, amit egyszer már használtam. Olyan színe van körülbelül, mint a számnak, de jelenleg most nem tudom megmondani, hogy milyen árnyalatú, mert nem tudom hol van, a használatát illetően azonban még habozok, mert kicsit fájdalmas volt vele dolgozni, de ez nagyon sok tényező miatt alakulhatott így, szóval még adok neki egy-két próbát.

You May Also Like

0 megjegyzés