Mi is az a Manzara.hu ?



A mai napon egy ritka fashion bejegyzéssel készültem nektek, mégpedig a Manzara ( https://www.manzara.hu/  ) nevű webshoppal kapcsolatban. Már láttam egy-két bloggernél ugyanezt az oldalt, szóval úgy gondoltam, miért is ne vetnék rá én magam is egy pillantást. Az oldal dizájnja maga modern, jól kinéző, és könnyen használható. Rögtön az oldal tetején láthatjuk a különböző ruhakategóriákat, a kategóriákon belül pedig számtalan funkcióval szűrhetjük azokat a ruhákat, hogy még pontosabb eredményeket kapjunk. 

Az oldalon a bikinitől, a női kabátig, de még férfi ruhákból is válogathatunk kedvünkre, ami elég pozitív dolog. 
Ruhák tekintetében egyértelműen  nem az átlagos, mindenhol megtalálható darabokat árulják, inkább egy finomabb, nőiesebb, egyedibb vonalat képviselnek. 

Elég sokáig nézelődtem az oldalon, és minél tovább keresgéltem, annál több érdekes ruhadarabot véltem fölfedezni. Néhányat le is mentettem közülük, hogy megmutassam nektek, milyen darabokkal találkozhattok az oldalon. 
A legelső, amiről érdemesnek tartottam, ha beszélek, az egy női kabát. A képen látható egy egyszerű, kissé szűkített fazonú, hosszított és nagyon-nagyon melegnek tűnő fekete kabát, egy ilyen pedig természetesen az elkövetkezendő időszakban nagyon is jól jön majd, hiszen jön a tél, és vele együtt drága barátaink is a mínuszok. 
A másik szintén a télhez kapcsolódik, egy iszonyúan szőrös, fehér pulóver, ami már ránézésre extrém melegnek és puhának tűnik, pont olyan fajta bebújós pulcsi, amikért én mostanában rajongok. Nem kizárt, hogy egyszer megveszem, mert nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy a valóságban milyen is a minősége. 
A harmadik dolog inkább nyári, de úgy éreztem, muszáj ezt is megmutatnom. Idén nyáron nagy hype-ja volt az ilyen paperbag fazonú nadrágoknak, főleg ha még csíkosak is voltak. Bevallom, egy darabig én is vadásztam ehhez hasonlóra, de sohasem találtam vagy nem találtam olyat, ami tetszett volna, ez viszont körülbelül ilyen szerelem volt első látásra, mikor megláttam az oldalon. 

Az utolsó dolog, amiről még beszélni szeretnék nektek a mai napon, az ez a fehér női kabát/pulóver, ami irtó jól néz ki. Olyan bundásnak tűnik szintén, amit én most nagyon kedvelek, a fehér színe pedig eleganciát kölcsönöz neki. Nem tudom viszont, hogy inkább pulóvernek, vagy kabátnak lenne-e jobb, bár a kép alapján inkább egy meleg, kabát alá felvevős pulóvernek mondanám, de nekem nagyon tetszik, és kíváncsi vagyok, hogy tetszene magamon.


Ha felkeltettem az érdeklődéseteket az oldallal kapcsolatban, akkor ide is belinkelem legalulra, hátha valaki olyan lusta, hogy nem görget fel még egyszer :D



You May Also Like

0 megjegyzés