Mit vennék a Glamour-napokon? | 2018 ŐSZ

Nem is kérdés, hogy idén ősszel is részt veszek a Glamour napokon, habár sajnos csak vasárnap tudok eljutni vásárolni, így nem tudom, hogy milyen kínálatban lesz részem, és mit tudok beszerezni erről a hatalmas listáról. Habár inkább a sminktermékek és egyéb szépségápolási termékek azok, amiket ténylegesen szeretnék beszerezni, azért a ruhatermékek közül is szívesen csemegézek, ezért is állítottam össze ezt a hatalmas listát.
A Garnier termékei közül ezeket néztem ki, már régóta gondolkodom ezek kipróbálásán, hát most miért ne.

Nézegettem a H&M webshopját és jobbnál-jobb pulóvereket láttam, és furcsa módon egyik sem fekete, én pedig az elmúlt egy hónapban élek-halok a pulcsikért :D

Kis megszállottságom van az ingekkel és blúzokkal szemben is, nem csoda, hogy láttam pár terméket mind a Tally, a H&M oldalán, amik felkeltették az érdeklődésemet.

És akkor ne is beszéljünk a H&M pólószekciójáról, amit egyenesen imádok.

Ja, és akkor ott van a New Yorker, a Reserved, és a Tally is :D

Sőt, még több pulóver, ami nagyon-nagyon tetszik :)

És ezek a Reserved pólók is *-*


Tudom, hogy már vége a ruhaszezonnak, azonban vannak olyan darabok, amiket bármikor szívesen látnék a szekrényemben.



Meg persze a milliónyi sminktermék. Most nem gondolkoztam túl sokféle márkában, inkább a Lovely és Maybelline termékek érdekelnek mostanában, persze azért szemezgetek egy-két más sminktermékkel is :)


És habár már a szoknyás is oda van, az ilyen fajta szoknyák mostanában annyira megtetszettek, hogy muszáj lesz szétnézni köztük.

Kabár vadászatban vagyok, keresem a megfelelő átmeneti kabátot a hideg de nem túl megsülős időhöz, én ezekkel szemezgetek. Ja, és a szokásos Vans cipő, ami már évek óta a kívánságlistámon van. Idén, hátha .


You May Also Like

0 megjegyzés