Gyors DM Haul

Tegnap a DM-ben jártam, és mivel nem szerettem volna erre a pár dologra felvenni egy egész videót, amiben feleslegesen beszélek órákig :D ezért úgy gondoltam egy bejegyzés formájában mutatom meg nektek, hogy mit szereztem be a rövid látogatásom alkalmával :)

Eddig mindig a Syoss szárazsamponát használtam, amivel meg is voltam elégedve, azonban egészen biztos vagyok benne, hogy nem imádom és van nála jobb is, ráadásul már olyan régóta kerülgetem ezt a márkát, főleg, amióta Magyarországon is van, hogy úgy éreztem itt az ideje kipróbálni a hírhedt Batiste szárazsamponokat, azok közül is a cherry-s változatot, kíváncsi vagyok, hogy fog szuperálni.
A Balea avokádós-málnás dezodorja 100%-ig impulzusvásár volt, a csomagolása miatt, meg azért az illata sem rossz, bár nem hiszem, hogy hatalmas csodákat művelne majd.
Az egyetlen sminktermék szerű dolog, amit tegnap beszereztem az a 183 Days spraye, kíváncsi vagyok, jobban tart e majd tőle a sminkem, talán még tesztet is hozok róla a blogra. 


Talán feltűnhetett már a posztjaimból és a videóimból, hogy odavagyok a limitált kiadású Baleás dolgokért, imádom őket kipróbálni, mert mindig olyan jópofa dolgokkal rukkolnak elő. 
Beszereztem egy Vanilia Chai maszkot, ami reményeim szerint ugyanolyan lesz,mint a tavalyi limitált kiadású, csak más csomagolásban, ugyanis azt imádtam, és sajnáltam, hogy nincs belőle több a boltban. Egy kivis maszkot is beszereztem, rá is nagyon kíváncsi vagyok.
Vettem egy kávés-mandulás testradírt is, amire nagyon kíváncsi vagyok, valamint egy Ice Berry nevezetűt is, mert fogalmam sincs, mit produkálhatnak ezek a bőrömmel, és úgy gondoltam, érdemes nekik egy próbát adni.
Hajápolás terén beszereztem egy hajpakolást száraz hajra, amit én a hajtöveimre szeretnék elhasználni, mert mostanában kicsit szárazak, és szeretném őket "új" életre kelteni



Lehet ez az egyik legrandomabb kép a blogon, vagy legalábbis ebben a bejegyzésben, de úgy gondoltam, ha már megvettem, akkor megmutatom. Beszereztem egy Alpro kókusz-mandula tejet, mert a múltkori kókusztej, és vaníliás szójatej isteni volt, így úgy gondoltam ezt is kipróbálom. Amióta felfedeztem, hogy az esetek nagy részében a szervezetem rosszul reagál a tejtermékekre, próbálom csökkenteni a laktózbevitelemet, és próbálok más alternatívákat beszerezni rá, mint a Mizo laktózmentes tejek, vagy az Alpro termékei. 
Shadow sem maradhatott ki a jóból, vettem neki három ilyen Dein Bestes konzervet, amiből egyet már megevett, mire a kép elkészült, valamint egy alutasakosat is kapott, egy jutalomrudat, és egy egészen fura találmányt, macskalevest, amiről még életemben nem hallottam, de mivel kíváncsi vagyok rá, hogy ez mégis mi, majd Shadow kikísérletezi. 


A legutolsó dolog, ami igazából a legelső dolog volt, ami a kosaramba került, az az AirWick adventi kalendárja, ami 24 darab karácsonyi mécsest tartalmaz. Nem volt olyan túl drága, 1900 Ft-ért árulják, ami adventi kalendár árviszonyban jó, gyertyában inkább egy kicsit túlárazott, de úgy gondoltam miért ne, a karácsonyban az egyik legjobb dolog az adventi kalendár és a karácsonyi illatok, így egyben megkapom mindkettőt. Hogyha kíváncsiak vagytok, hogy melyik nap milyen illatokat tartalmaz, akkor kövessetek be instagrammon ( keri.dora18 ), mert sztoriban fogom őket kibontani minden nap. Igazából szemeztem még egy DM Trend It Up adventi kalendárral is, de annak nem volt kiírva az ára, így őt ott hagytam, de nagyon érdekel, hogy mi van benne.




You May Also Like

0 megjegyzés