2016- Új én

Citromszeletek!
Újra eltűntem, igen, nincs mentségem, csak az, hogy totál elhanyagoltam a blogger életemet minden mennyiségben. Az év utolsó negyedében mindent elhanyagoltam!
Bocsánatot kérek, bár nem sokan látogatjátok a blogom :D Eléggé szétszórt is....
A lényeg! Ebben az évben megpróbálok tényleg időt fordítani a blogra, ugyanúgy ahogy a többi írásomra és a tanulásomra is! Nem változok meg, nem lesz új énem, csupán úgy gondolom, hogy a valódi énemet tárom a világ szeme elé. Ha instagrammon követtek, láthatjátok a posztjaimban, hogy eléggé szét vagyok esve, ezen próbálok változtatni, valamint megpróbálok idén egy kicsit fitness lady-vé avanzsálni :D
Szóval most ennyi lettem volna, majd még jelentkezem

Update! A blog most nagyon nagy változáson ment keresztül! Új dizájnt csináltam, valamint új nevem lett, mostantól pedig tényleg megpróbálom rendszeresen vezetni a blogocskát, remélem csak sikerül! A régi bejegyzésekből párat törlök, párat átalakítok, remélem innenstől kezdve használható lesz a blogom :)


You May Also Like

0 megjegyzés