Let's Talk: Tumblr

Sziasztok, drága citromszeleteim!

Itt a megújulás, amiről év elején beszéltem, konkrétan ennyi időbe telt összeszedni magam. Igen, pocsék blogger vagyok, nem élvezem, nem rendszeresen posztolok, magyarul egy kész csőd vagyok. Ezen újfent próbálok változtatni, de most sem ígérek sokat, tekintve, hogy mennyi minden dolog vár még rám az elkövetkezendő két hónapban. Ebben a bejegyzésben egy kicsit beszélgetni akarok veletek, megismertetni egy olyan oldalam, ami igazán személyes, csak, hogy kialakuljon köztünk a bizalom;) Ez egy oldal lesz, ami a személyes életem, gondolataim, érzelmeim darabkáit tárolja, ami nem más, mint a tumblr.

A tumblr.

Kérdezhetnénk, hogy mi is az. Nos, kérem szépen, az egy közösségi oldal, ahol képeket és szövegeket osztasz meg, embereket követsz, akiknek tetszenek az oldalai, nem mellesleg, a követetteid jelennek meg a dashodon (kezdőlapodon). Ezen kívül böngészhetsz más emberek képeiből, nem kötelező mindenkit bekövetned, saját döntésed. Ha gépen tumblizol, akkor az oldalad, kedved szerint, sablonok szerint alakíthatod, profilképet, borítóképet tölthetsz fel, és egyéb beállításokat végezhetsz rajta. Telefonon, már kicsit korlátoltabb az egész, de én úgy vettem észre, hogy könnyebb a telefonos alkalmazást használni, mint gépen. Az emberek követésén kívül egyéb dolgokat is csinálhatsz is. Posztolhatsz, reblogolhatsz te is kedvedre, az oldaladra, lájkolgathatsz, ami csak tetszik. Van kulcsszavas keresés is, nyugi. Mostanában fejlesztették egy kicsit, most már chatelni is lehet rajta. Szerintem tök jó, az én tumblrös barátaimmal, így osztom meg a gondolataim egy jó részét.

Mit érzek a tumblr-rel kapcsolatban?

Számomra a tumblr olyan, mint egy napló. A gondolataim tartalmazza, és kifejezi az érzelmeim, akár egy nagy színes napló. Ráadásul itt nem ítélik el az embert. Nyugodtan kiposztolhatom, azt is, hogy én éppen öngyilkosságon gondolkodom, a tumblrön nem fognak kigúnyolni az ismerőseid, nem fognak elítélni, hanem támogatni fognak, lebeszélni a dologról. A tumblr közössége egy nagyon összetartó csapat, hiába nem ismerjük egymást, ha valami van, megpróbálunk egymásnak segíteni. Az pedig egy nagyon jó érzés, mikor jön vagy harminc értesítésed, és lesz egy halom követőd, mert tudod, hogy az érzelmeid meg érti más is. Szinte minden nap tumblizok, főleg mikor rossz kedvem van, magam alatt vagyok, na ha akkor, ha nem száz, de ötven új poszt tutira felkerül az oldalamra. Ráadásul úgy frissíted, hogy észre sem veszed. Csak görgetsz lefelé, és jé, egy kép, ami tetszik, reblog. Hoppá, egy szöveg, ami rám teljesen igaz. Reblog.  És így tovább. Az időt is remekül el lehet vele tölteni, csak úgy szállnak tumblizás közben az órák, meg persze a telefonom aksija is egyre csak merül :D Bevallom, egy stresszes nap után, ha hazaérek, csak levágódok az ágyra és addig tumblizom míg ki nem esik a kezemből a telefon és el nem alszok. Szóval én altatónak is használom.

Miért ajánlom?

Ez egy nagyon egyszerű kérdés. Mert ott önmagad lehetsz. Nem kell maszkokba, álruhákba öltöznöd, takargatnod magad mindenki elől. Itt elfogadnak úgy, ahogy vagy.  Nem kell semmilyen elvárásnak megfelelned, nem kell úgy viselkedned, ahogy mások elvárják, mert itt mi nem arra vagyunk kíváncsiak. Mi rád vagyunk kíváncsiak. Szóval, ha úgy érzed, szeretnéd valahol megosztani a valódi éned másokkal, gyorsan kreálj magadnak egy tumblr accountot, szerkessz egy jó kis oldalt, és hajrá. Sok sikert ;)
Ui.: Új nevet találtam ki magamnak, egy olyat, ami szerintem sokkal jobban illik hozzám, az oldal pedig nemsokára átesik egy kisebb változáson.

Ezek pedig az én tumblijaim, ha valakit érdekelne:) kattints IDE IDE

Te mit gondolsz a tumblről?
Tumblizol?



You May Also Like

0 megjegyzés