Régi vs. Új

Drága kis citromszeleteim!

Ha még nem unjátok, ma is egy személyes poszttal jelentkeznék, és úgy gondolom, ez nem csak nekem, de talán a ti tetszéseteket is elnyeri!

Ma a régi és mostani énemről szeretnék pár dolgot megosztani veletek.
Először is, itt láthatjátok, hogy hogyan néztem ki
régen.

Igen, pattanásos, duci, zsíros hajú kislány voltam, aki nagyon szerette a csokit, igen hirtelen haragú és hisztis volt. Ez a kislány nagyon boldog volt, elégedett volt az életével, egy ici-pici problémát kivéve. Az ősellenségét. De ezen kívül tényleg boldog volt.

Itt van a mostani énem.

Rengeteg testmozgással rengeteget fogytam, csupán 7 kiló szaladt rám 4 év leforgása alatt. Néha egy vékony lányt látok magam előtt, néha pedig ugyanazt a dagi kislányt, aki voltam. A hangulatom sajnos igen ingadozó, nagyon sokszor van rosszkedvem, gyakran vagyok szomorú, és sírok is, egy jó párszor, csak ritkán vannak olyan napok, amikről elmondhatnám, hogy igazán boldog vagyok. A hirtelen haragom sajnos nem változott, de higgyétek el, én próbálok változtatni. És el kell mondanom nektek, hogy nagyon nehéz. Egy adott szituációra máshogy reagálni, mint ahogy évekig tetted, ugyanabba és még nagyobb hibákba esni. Komolyan. A változás az életemben nem csak külsőleg, de lelkileg is megtalált, habár a családom nem igen látja.

Hogy mi állt a változások gyökerében?

A legelső motivációm a fogyásban, egy fiú volt. Igen, a szokásos klisé, de szerettem volna, ha észrevesz, és úgy gondoltam, hogyha lefogyok a nyáron, és majd év elején meglát, akkor majd szerelem lesz első pillantásra. Aha, meg, ahogy én elképzeltem. Sajnos se az olyan mértékű fogyás, se a szerelem nem jött össze. Amit a fogyásomról megosztanék veletek, amiről egyébként tervezek egy cikket is, sokkal jobban kifejtve, az, hogy nagyon nehéz volt belevágni. Nagyon nehéz volt belevágni 13 év után olyanba, amitől sosem lelkesedtem, amitől csak rosszul éreztem magam, de mindig csak egy cél lebegett a szemem előtt. Ő. Kis lépésekben haladtam, de mikor az XL-es L-es ruhák után már az M-sek is rám jöttek, az hatalmas változást hozott az életembe, és onnantól kezdve jobban ráhajtottam a dolgokra.
Most is, hogy az alakom tartsam, és fogyjak egy kicsit, a Cassey Ho által kreált 4 hetes, kezdőknek kialakított edzéstervet csinálom és habár nehéz, és bevallom, egy-két feladatot vagy napot lecsalok néha, de csinálom, és nem adom föl, amíg nem látom magam úgy, ahogy szeretném.
A lelki változás. 12 éves koromtól kezdve jöttek a változások az életembe. A szüleim válása, anyámmal a nagyanyámhoz való költözés. Apámmal és a másik nagyszüleimmel ritkán találkoztam csak, közben a hetedik osztályt is új városban és iskolában kezdtem. Aztán apunak barátnője lett, a barátnőnek pedig volt egy lánya is. Később, titokban anyámnak barátja lett, lebukott, én kiborultam, és visszaköltöztem apuhoz, aki addigra már a barátnőjével, és annak lányával élt a régi házunkban. Most pedig, alig pár hónap múlva össze is házasodnak. Szóval a családi életemben nagyon-nagy változások következtek be, és ez csak a felszín.
A baráti köröm is folyton változott az elmúlt négy évben. Alapvetően félénk személyiség vagyok, így nagyon sokat kell güriznem, hogy felhívjam valaki figyelmét, hogy beszélgetést kezdeményezzek egyáltalán. Nagyon sokat veszekedés, árulás és hazugság után, van egy állandó baráti köröm, és még így is nagyon keményen próbálkozom, hogy újakat szerezzek.
De az új énem sarkall arra, hogy legyek kitartó, bátor és megfontolt, és, hogy ne adjam fel. Márpedig én erős leszek, és nem adom fel! Küzdeni fogok a céljaimért, ameddig csak élek, és nem fogok tovább az árnyékba húzódni! Nektek is ezt ajánlom. Tudom, milyen nehéz újba kezdeni, de próbálkozni kell, és előbb-utóbb, de meg lesz a gyümölcse!


Ti milyenek voltatok négy évvel ezelőtt?
Tetszett a cikk vagy az ilyeneket inkább hagyjam?
Mit gondoltok a blog új kinézetéről?
Ti hogy álltok önmagatokhoz?

You May Also Like

0 megjegyzés