A kedvenc körömlakkjaim


A mai témám a visszatérésem után, az a körömlakkok. Már kiskoromtól kezdve körömlakk mániás vagyok, talán azért, mert egyedül az volt itthon, mikor én kicsike voltam, mivel anyám nem sminkelte magát. Na mindegy. Valahogy jött ez, és rákaptam a körömlakkokra. Először csak kedvtelésből, néha bementem a helyi százforintosba, és kiválasztottam azt a színt, ami a legjobban tetszett, majd hazamentem. Azután kicsit komolyabban kezdtem el foglalkozni a témával, beszereztem jó pár lakkot és hozzávaló felszerelést, de ez a hobbim valamilyen úton-módon abbamaradt. Aztán  elköltöztem Miskolcra, ahol a Rossman és a DM csalogatott a hatalmas körömlakkválasztékával. Én például nem is tudom, hogy néhány ember, hogy élhet úgy, hogy alig van körömlakkja, vagy, hogy nem festi a körmét. Én mára a körömlakkok rabjaivá váltam, de mivel nem festhetem iskolába a körmömet, teljesen meg vagyok halva, pénteken délután pedig első dolgom, hogy kifessem a körmöm arra a két napra.
Mostanában szerencsére változások történtek, az osztályfőnökünk szerencsére már engedi a nem feltűnő színek használatát, de akkor is. Néha az embernek jól esne suliba menni egy rikitó citromsárga lakkal.
Kezdjük először is azokkal a körömlakkokkal, amiket bátran viselhetek iskolába, mert nem kapok osztályfőnökit érte. A Lovely Dark Shine lakkjáért régen teljesen odavoltam, mikor megtaláltam, hihetetlen, hogy mennyi ideig kerestem egy sötétben világító körömlakkra, és mikor ráakadtam erre a darabra, kétség sem volt arról, hogy ő haza jön velem. Két-három rétegben tökéletesen világít a sötétben, és csak azt tudom mondani, hogy még mindig szeretem ezt a lakkot. A Moyra lakkot még nagyon régen kaptam/vettem, már megmondani sem tudom, de a színét imádom, üdítően barackos, két rétegben elég felkenni, tartós, és még ennyi idő után sincs beszáradva. Az Essence Show Your Feet körömlakkja a 18 princess peach árnyalatában van meg, egy leárazáson vettem anno 350 Ft-ért a Müllerben. A lábkörmeimen nagyon sokáig eláll, még a rendes körmeimre is szoktam használni, és ahogy a nevében is olvasható, egy nagyon szép, halvány barack színe van. A következő egy sima, átlátszó lakk, egy olcsó, kínai darab. Mindig jó, ha nincs idő az embernek kifesteni a körmeit, de valami extrát szeretne, és éreznie, hogy de ki van festve a körme. A legeslegkedvencebb körömlakkom pedig, amit lassan már egy hónapja viselek, és folyton újra kenem, az abszolúte totális szerelmem a Lovelytól a Nude kollekcióból a 2-es árnyalatú szín. Annyira imádom, olyan szép szín, nem feltűnő, elegáns, és mindenhez illik,hogy úristen, valami hihetetlenül imádom. Szerintem kijelenthetem, hogy ez a körömlakk még sokáig nagy szerelmem lesz.

A sötét színek, a jól látható színek, az iskolám ellenségei. A legrégebbivel kezdem az Essence 146 that's what i mint! menta színű árnyalata két éve a kedvenc nyári lakkjaim közé tartozik. Ha én megyek valahová nyáron, akkor átlagosan ez vagy a másik Essence 107 naughty and pink! színeiben pompáznak a körmeim. Komoly függőségem van min a kettő iránt. Az egyik olyan gyönyörű menta színe van, hogy rögtön a tengerparton érzem magam, a rózsaszíntől meg ilyen nagyvárosi lány képzetem van :D Az Aden 75-ös árnyalatú sötétkék lakkja is a gyűjteményem része már egy jó ideje. Egy időben nagyon sokat használtam, csak azt voltam hajlandó a körmeimen látni, és semmi mást, habár mostanában elhanyagoltam szegényt. Ugye nektek is van olyan, hogy kedvet kaptok arra, hogy a körmeitek pirosban tündökölhessenek? Remélem, mert nálam nem is egyszer fordult már elő, olyankor pedig szívesen nyúlok ehhez az enyhén csillogós BYOU cosmeticses körömlakkhoz, amit a legjobb barátnőmtől kaptam tavaly karácsonyra. Jól fed, bár tartósságban nem a legjobb, de a színe egyértelműen kárpótol érte. Ennek is, a végére hagytam az igazi csodát az Essence latex matt 32 the black cat színű körömlakkját. OMG! Hihetetlen mennyire kerestem egy matt körömlakkot, égen-földön és nem találtam, a barátnőim folyton ezt hallgatták tőlem, és ezért a másik legjobb barátnőm meg is lepett vele idén karácsonyra. Matt fekete körömlakk. Akár egy álom vált valóra. Baromi jó színe van, a tartóssága sem rossz, csupán a száradása az, amit szerintem kifogásolni lehetne, de hát tudjátok, nem lehet egy körömlakk sem tökéletes.

Ti melyik körömlakkot preferáljátok jobban?
Nektek mi  a kedvenc körölakkjaitok?
Ti is megőrültök a menta színért vagy a matt feketéért?



You May Also Like

0 megjegyzés