18 dolog, amit 18 évesen meg szeretnék valósítani

Tudom, elég klisé dolog, és mostanában másokat is láttam már ehhez hasonló poszttal, de én akkor is úgy döntöttem, hiába valaki be fog sorolni a basic kategóriába mintha nem az lennék. Már régóta kering ez a bejegyzés típus a fejemben, és így, hogy már betöltöttem a 18-at aktuális is lett.

Mint, ahogy azt feljebb is említettem, sokan csinálnak olyan posztot, amiben leírják, hogy milyen 18 dolgot tanultak meg eme hosszú évek alatt, vagy leírják azt, hogy mit szeretnének megtenni, mielőtt nagykorúvá válnak. Nos, nekem elgondolkodni sem volt időm ezeken, hiszen fél éve még olyan lassan tántorgott az idő eme bűvös szám felé, hogy úgy gondoltam, még van időm, utána pedig hihetetlen gyorsan eljött a szeptember 3, én pedig máris fiatalkorúból nagykorúvá avanzsáltam. Sokan megkérdezték, sőt, néha még most is megkérdezik, hogy milyen érzés tizennyolcnak lenni. Nos, ugyanolyan, mint eddig. Régen, mielőtt betöltöttem volna, még én is azt hittem, hogy ez valami hű de bűvös dolog, de aztán rájöttem, hogy nem. Igen, már megvehetem a boltban az alkoholt, bemehetek egy dohányboltba amikor csak akarok, és kedvemre szerencsejátékozhatok is. Sőt, útlevelet is csináltathatok, munkába állhatok, bankszámlát nyithatok szülői felügyelet nélkül, sőt, még repülőn is utazhatok egyedül. De mindezek olyan dolgok, amik habár egy felnőtt életét szervesen képezik, de nem olyan szinten, hogy hirtelen 'komolynak' érezzem magam. Vannak kortársaim, akik tényleg olyan fesztelenül viselkednek, mintha mi sem történt volna, én azonban felfogtam, hogy a 18. életévem betöltése milyen felelősségekkel és következményekkel járhat. Talán, igen, egy kicsit komolyodtam az elmúlt három hónapban, és "felnőtt" lévén szívesebben hangoztatom a véleményemet, mert talán kicsit úgy gondolom, jár nekem a tisztelet. Azonban ezenkívül semmi sem változott. Ugyanaz a gyerek vagyok, aki szeptember 2-án voltam, és ki tudja, hogy meddig leszek még az :)

Szóval lássuk is, mi az a 18 dolog, amit ebben az évemben meg szeretnék valósítani.

1. Munkát szerezni
2. Fogászatra elmenni
3. Elutazni egyedül vagy a barátaimmal messzebb
4. Befejezni egy könyvemet
5. Körmöt csináltatni.
6. Minimum három ötöst szerezni az érettségin.
7. Bejutni az egyetemre.
8. Megtalálni a belső békém.
9. Letenni a felsőfokú angol érettségit.
10. 4,5 felett tartani az átlagom.
11. Fogyni legalább három kilót.
12.Megtartani a 4-es szintet matekból
13. Kibontakoztatni önmagam.
14. Jól szerepelni a szalagavatón
15. Elköltözni itthonról
16. Beszerezni egy új telefont.
17.  Önállósodni
18. Új haj


You May Also Like

0 megjegyzés