Körömlakk gyűjteményem az őszre

Ahogy az évszakok,úgy változnak azok a színek is, amiket a körmömön szoktam viselni. Az élénk, főként pasztell árnyalatokból az ősz beköszöntével mindig átváltok a sötétebb, melegebb tónusú színekre. Régebben a fekete, a piros, a sötét kék és a barna levelekre emlékeztető barna szín volt állandóan rajtam, amikor őszről volt szó. Idén viszont közelebb kerültem a nudeokhoz, és megismerkedtem egy-két újabb színnel. 
Essence Colour&Go 110 modern romance
Ez egy aránylag világos, barackos szín, amiben fellelhetőek a narancssárga csillámok. Főként az iskola miatt praktikus nekem, mert ugyebár a mi sulink nem engedélyezi igazából a festett körmöt, de ez elég szolid ahhoz, hogy ne szóljanak érte. Már eléggé benne járok a használatában, remélem, minél hamarabb el tudom fogyasztani, mert nem szeretném, ha teljesen beszáradna és összecsomósodna.

Essence Colour&Go 111 english rose
Egy gyönyörű szép, sötét szín, ez a barna engem tipikusan az olvadt, forró csokoládéra emlékeztet. Nagyon egyszerű, de kifinomult lakk, amikor felkenem, valahogy egy komolyodási folyamat is jár mellé számomra. Miért? Fogalmam sincs, de a lakk már vészesen a vége felé jár, szóval ideje belehúzni.
Essence Colour&Go sand effect 182 hello rosy
Ahogy  neve is mutatja, egy sötétebb rózsaszín árnyalatról beszélünk, engem mindig a málnára emlékeztet, a benne lévő pirosas csillámok miatt. Tényleg homok hatása van, ezért nagyon nehéz levakarni a körmökről, így még nem kísérleteztem vele ebben a hónapban, de még meglátjuk.
S-he stylezone 030
Egy gyönyörű nude, kávé szín, arany csillámokkal. Azt hiszem, kijelenthetem, az összes közül ez a kedvencem, mert szolid, mégis gyönyörű. Az ősz folyamán ez a lakk volt a legtöbbet a körmeimen. Kicsit ugyan nehéz leszedni a csillámok miatt, de a tartóssága nagyon jó.
S-he stylezone 300
A mostani Glamour-napokon vettem. Üvegen keresztül inkább pirosas beütése van, de amikor z ember felkeni a körmeire, inkább ilyen szilvás-lilába hajlik át. Pont tegnap festettem ki vele a körmeim, ha már őszi szünet, adjuk meg a módját, de nagyon tetszik a színe, ez is tipikusan "komolyító" hatással van rám.
Jollie France 59
Fekete. Magyaráznom sem kell, a fall season basics darabja. Nem szoktam az összes körmömet kifesteni vele, azonban egyet-egyet simán, mert nagyon jól feldob egy egyszerű festést.

Ti milyen körömlakkokat használtok ősszel?




You May Also Like

0 megjegyzés