SMINK | Könnyű arany smink egy családi ebédre

Nemrégiben a családdal ebédelni mentünk Tokajra, egy olyan családi ebédre, s úgy gondoltam képekben bemutatom nektek a sminkemet, hogy hogy nézett ki, és mivel készítettem el, és hogyan.
Először természetesen az arcommal kezdtem, és mivel elég jó állapotban volt, tehát nem volt tele mindenféle csúnya pattanással, csak korrektort használtam a szükséges helyekre. Számomra a legjobban bevált korrektor nem is lehetne más, mint a Catrice Camuflage korrektor a 010 porcellain árnyalatban, eddig ennél jobb korrektort nem találtam. Túl sok arcsminket nem szerettem volna használni ezért a Trend It Up arckontúr szettjéből csak a bronzosítót használtam, amit az arccsontomra és egy lefelé forduló hármas alakban a homlokomra tettem, hogy enyhe napbarnított hatást érjek el vele. Ezután a szemöldököm következett, ami mindig kicsit megijeszt, hiszen a szemsminkem nélkül kicsit élénk, de utána szépen illik az arcomhoz. Én egy Rival de Loop Young szemöldökpúdert használok a szemöldököm feltöltéséhez és formázásához, a kis kettős palettából is a
 sötétebb árnyalatot.
Természetesen ezután rögtön a szemem következett. Először az Essence I <3 Stage szemhéj alapozóját használtam, hogy a sminkem ne üljön be a szemráncaimba a nap folyamán, majd rögtön rátértem egy nagyon gyönyörű, limitált kiadású Rival de Loop Young szemhéjpalettára, amely a Chocolate Lovers névre hallgat és gyönyörű barna, valamint arany színeket tartalmaz. Először is, az egész mozgó szemhéjamra felvittem a Brick árnyalatot, majd a szemhéjzugomba tettem egy keveset a Spicy árnyalatból és összemostam a két külső vonalat, hogy kapjunk egy teltebb, mélyebb hatást. A külső szemhéjamra még felvittem a Diamond árnyalatot, és összedolgoztam a három szín sarkait. A szemöldököm alá és a belső szemhéjzugba felvittem a Nude árnyalatot, végül az Essence Smokey Eyes 03 are u hot? ceruzával húztam egy halvány tusvonalat, mindkét szememen, mert nem szerettem volna túlságosan erősre fogni a sminket egy fekete tussal. Ezután az Ebelin szempilla göndörítőmet használtam, és a Maybelline Great Lash, Lots of Lashes szempillaspirálját, hogy megkoronázzam a szemsminket.



A számra két terméket használtam. A hidratálás érdekében az Avon Care jázminos és e vitaminos ajakbalzsamját használtam, rúzsként pedig az Essence rúzsát a corall calling nevű árnyalatban.



És készen is voltam az egésszel. Utoljára még beteszek egy előtte utána fotót, ami azért nem kis bizonyíték arra, hogy mennyit is tud változtatni a smink az emberen.


Ha elkészítenétek ezt a sminket, akkor ajánlom nektek, hiszen nem túl nehéz, viszonylag visszafogott is. És ha esetleg instára feltöltenétek róla egy képet, akkor használjátok a kép alatt a #keszysemmisegei hashtaget, hogy megnézhessem az újraalkotásaitokat :)

You May Also Like

0 megjegyzés