Snowy shopping for christmas time | OOTD w Manzara

A mai napon egy OOTD-vel készültem nektek, mégpedig a Manzara.hu weboldallal együttműködésben, amit itt is szeretnék nekik megköszönni, hiszen most ezzel egy hatalmas álmom vált valóra. Az egész összeállítás a weboldalról rendelt női kabát köré épült, otthon azon morfondíroztam, hogy milyen ruhákat tudnék kombinálni azzal a csodakabáttal. Bár meg kell mondanom, első látásra nem tudtam elképzelni, hogy egy ilyen lengének tűnő kis női kabát mégis hogyan funkcionálhat igazán kabátnak, de az eredmény engem is alaposan meglepett. 


Először is, szeretném leszögezni, hogy habár ez egy támogatott bejegyzés, minden vélemény a sajátom. Először is a szállítás. Hétfőn beszéltük meg, hogy feladják postára, én pedig már csütörtök este kézbe is foghattam a kabátot, amiben ugyebár eléggé kételkedtem. A weboldalan egyszerűen mesésnek nézett ki, én azonban nem tudtam elhinni, hogy ez tényleg egy rendes igazi kabát, nekem túl vékonynak tűnt, mégis úgy gondoltam, hogy gyönyörű darab, és azért esett a választásom rá. A kép, egyébként tökéletesen visszaadja a valóságban kapott ruhadarabot, szerintem teljesen ugyanúgy néz ki, ahogy online is. Én egy S-es méretben rendeltem, azonban rám egy hangyányit nagy (amit egyáltalán nem bánok) - ezért is nézek ki néhány képek egy nagy fehér felhőnek - de ha valaki alá akar durván rétegelni az simán megteheti így. 
Az anyaga tényleg vékony, ezt el kell ismernem, viszont tömény pluss, szóval eszméletlenül meleg és puha, az egyik kedvenc kombinációm a világom.


A csodás anyag és az ugyanolyan termék ellenére is egy kissé szkeptikus voltam azzal kapcsolatban, vajon mennyire is állja meg a helyét kabátként. De most szombaton meg is volt a lehetőségem arra, hogy teszteljem, hiszen a húgommal egy kis karácsonyi bevásárlást és kiruccanást terveztünk. Biztonság esetére a  nagy táskámba gyömöszöltem egy másik kabátot is, hátha túl hideg lenne. 
Az idő aznapra havat jósolt, szóval valamennyire enyhe idő volt várható, én mégis kíváncsi voltam. Elkezdtünk fotózni - nos, egyértelműen nem életem fotói lettek - és csodás módon elkezdett havazni. Habár hivatalosan egy kevés hó már jelenlétét tette nálunk novemberben, most mégis istenigazából elkezdett havazni, ami kész csoda volt, és nagyon megörültünk neki. 


Na, és mi lett az eredménye a melegen tart tesztnek? Az, hogy nagyon meleg! Mikor kiléptem az ajtón a kabátban, azt hittem megfagyok, de mint kiderült, egyáltalán nem így volt, sőt, nagyon is jól éreztem magam a kabátban, tökéletesen melegen tartott. A kinti fotózás is eltartott egy ideig, de egyáltalán nem fáztam benne, sőt, mikor felvettem a másik kabátot, abban sokkal jobban fáztam.

Végül a karácsonyi vásárláson jól éreztük magunkat, megvettünk majdnem minden ajándékot, és  kajálni és mozizni is beültünk, ahol megnéztünk egy cuki francia karácsonyi fimet. 

És akkor már csak a képek maradtak:





Pulóver: H&M // Nyaklánc:Aliexpress // Nadrág: H&M // Cipő:Deichmann //Kabát:Manzara


A végső véleményem az, hogy egyértelműen egy megbízható, gyors, jó minőségű termékeket szállító oldalról van szó, ahol tényleg minden megtalálható a kabátoktól ( https://www.manzara.hu/kabatok), a férfi cuccokig, a kiegészítőkig, szóval csak ajánlani tudom :)


You May Also Like

0 megjegyzés