Karácsony Készyvel 2018

Sziasztok! Mivel ide a blogra nem igen posztoltam őket, és instán és facebookon is ritkán osztottam meg egy-egy részt úgy gondoltam, hogy ebben a posztban beillesztem nektek az egész Karácsony Készyvel sorozatot. Igaz, egy kicsit elcsúsztam a részekkel vagy nagyon későn kerültek fel, de próbáltam tartani magamat az eredeti tervemhez, és feltölteni az összes videót, még ha egy kis csúszás is történt itt-ott. Remélem tetszett nektek a legelső Karácsony Készyvel széria, és nem felejtettetek el jelentkezni a nyereményjátékra sem ;)
Innen is kívánok mindenkinek boldog karácsonyt! :)


                                             Dekorációs Haul
Gift Guide
Háda Haul
L'Oréal Les Chocolats matt folyékony rúzs teszt
Téli Filmajánló
Nyereményjáték
Karácsonyi Muffinok
Essence Ho Ho Ho paletta teszt
Karácsonyi Hajstílusok
Karácsonyi Smink
Decemberi Vlog

Innen is szeretnék mindenkinek Boldog Új Évet Kívánni <3


You May Also Like

0 megjegyzés