Év végi NYEREMÉNYJÁTÉK


Azt hiszem, ennyi évnyi bloggerkedés után, már ideje volt egy nyereményjátéknak a blogon :)
Ugyan nem lett egy hatalmas nagy csomag, de nagy körültekintéssel válogattam ki vásárláskor, hogy mit is szeretnék beletenni ebbe a csomagba, plusz még így utolsó pillanatban hozzátettem még egy-két meglepetést is, ami se a videóba, se a képen nem szerepel ;)

A csomag tartalma: 


  • Reeses Peanut Butter Cup
  • York mentolos csokoládé
  • Hershey Mr. Goodbar
  • Karácsonyi cukor, és rágó
  • A6-os sima jegyzetfüzet 
  • Rózsaszín-fehér toll
  • Garnier aloe verás sampon termékminta
  • Isana tej és méz illatú tusfürdő
  • Essence Studio Nails körömmatrica
  • Essence 98 pure beauty árnyalatú körömlakk
  • Balea ribiszke és dinnye illatú univerzális krém

Hogyan jelentkezhetsz?


  1. Légy feliratkozva a blogra, a youtube-csatornámra és az instagrammomra
  2. Írd meg kommentben, hogy milyen neveken követsz, és az e-mail címedet, hogy érthesíthesselek
  3. És írd meg azt is, hogy miért várod a karácsonyt, és mi volt a legjobb dolog, ami ebben az évben történt veled :)

Sorsolás január 1-én!





You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Szia! :)
    Én azért várom a karácsonyt, hogy a szeretteim arcán lássam az örömöt amit az ajándékokkal okozok nekik. Ilyenkor mindig együtt van a család, és olyan hangulatos ilyenkor minden. :)
    Sok jó dolog történt velem ebben az évben, de talán a legemlékezetesebb mikor megláttam a tengert. Talán mindig ez a legjobb minden évben, imádok a tenger közelébe lenni. :)
    Itt és youtuben Dzseni Süveg néven követlek. instagramon : sgdzsenii
    Köszönöm a lehetőséget, puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    A karácsony számomra az az ünnep, amikor a családunk együtt van, békében, boldogságban. Félretesszük a nézeteltéréseinket, és tiszta vizet öntünk a pohárba. Együtt sütünk-főzünk. A legfontosabb, hogy együtt vagyunk, és ezt szeretem benne a legjobban.

    Furcsán fog hangzani, de a legjobb dolog, ami ebben az évben történt, hogy nem vettek fel az egyetem mesterképzésére, így visszakerültem a szakközépiskolámba 13. évfolyamosként. Tudom, bizarr. De ami az egyetemi éveim alatt szétcsúszott, az az elmúlt négy hónapban újra összeállt. Visszanyertem a magabiztosságom, az önértékelésem javult, és újra egy boldog ember vagyok.

    Bloggeren és Youtubeon Lyra Corvus néven követlek, instagramon pedig csillagszemuxx-ként.

    Köszönöm a lehetőséget! Kellemes ünnepeket kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az e-mail címem lemaradt: csillagszemuxx@gmail.com

      Törlés
  3. Szia! Én azért várom, mert ilyenkor újra együtt van a család. A legjobb ebben az évben, hogy a fiam sikeres felvételit tett. Szilvia Polgárné Dóczi néven követlek itt a blogon, és a YouTube-on. Instagramon polgarnedoczi néven. e-mail: polgarszilvi@citromail.hu

    VálaszTörlés