Őszi bakancslista kiértékelés

Már ugyan beleszaladtunk jócskán a decemberbe, de mint korábban ígértem, szeretném kiértékelni magamat, és, hogy milyen jól vagy milyen rosszul teljesítettem a kis kihívásomat.

1. Átmenni a töri próbaérettségin


Az első pontot sikeresen kipipálhatom, ugyanis jelentem, 100%-ot kaptam a vizsgámra, amin én magam is meglepődtem. Szerencsémre egy könnyű tételt húztam ki, a középkori város hála istennek egy jokernak bizonyult, és még puskám is volt hozzá, ami egy pluszt jelentett. Bár szerintem nem érdemeltem meg azt a száz százalékot, de azért annak a négy darab ötösnek igen csak örültem. 

2. Lehullott faleveleken sétálni


Esküszöm, többször is megpróbáltam, de valahogy mindig úgy sikerült, hogy sár volt, és kevés levél. Szóval sétálgattam azon a kevés levélen, jól össze is saraztam vele a bokacsizmám, de megcsináltam. Meg az iskolában a bejárati ajtó mellett mindig egy halom gyönyörű sárga falevél van, ami gyönyörű, ha rájuk süt a nap, szóval azokban gyönyörködtem, és egyszer közéjük is merészkedtem. De a kép az sajnos lemaradt.

3. Rendszerezni mindent, amire ráfér

Jelentem, ez is megvolt :D A szobám mostanában sokkal letisztultabb, mint valaha, és a rendet is szívesebben tartom meg így. Már csak egy polc hiányzik ahhoz, hogy teljesen késznek mondhassam a szobámat.

4. Naplót és határidőnaplót vezetni minden nap

Na, ezt viszont alaposan bebuktam. Se naplót, se határidőnaplót nem volt időm vezetni, annyira besűrűsödtek sokszor azok a fránya őszi napok, így, amikor kinda chill volt itthon, nem is volt értelme elővennem és írnom.

5. Elkezdeni a Bullet Journalt


Ez az egy, amire tényleg büszke is vagyok. Már majdnem minden nap használom, és kezdek végre rájönni, hogy miképp is csináljam. Hónapról-hónapra egyre izgatottabb vagyok az elkészítésével, és azt hiszem egyre szebbre is sikerülnek, aminek tényleg nagyon örülök.

6. Kipróbálni egy őszi kávé ízt

Hatalmas élményt jelentett számomra, hogy osztálykiránduláskor végre betérhettem egy Starbucksba. Miskolcon, sőt a közelben sehol sincsen, de már gyerek korom óta áhítozom egy Starbucksos látogatásra, így amikor jött a lehetőség, a barátaimmal be is ültünk. Ezzel pedig teljesítettem is a kihívásomat, hiszen egy mennyei Pumpkin Spice Latte-t vettem, amiről állandóan csodákat zeng az internet, és nem is alaptalanul. Ilyen finomat, amiben elvileg még kávé is volt, még soha a büdös életben nem ittam, és bár néhány barátom panaszkodott az árra, de szerintem bőven megért ennyit ez a pohárba zárt, meleg szeretet <3

7. Outfit ötleteket keresni az interneten

Jelentem, ez is sikeresen kész lett, a Pinterest Boardom nagy mennyiségben növelve lett a jobbnál-jobb összeállításokkal, ha érdekel titeket IDE kattintva meg is tudjátok nézni őket.

8. Kilépni a komfort zónámból

Magamhoz képest hatalmas előrelépés volt az, amikor szeptember elején néhány ismerősömmel elmentünk Miskolc egyik legnépszerűbb szórakozóhelyére a Rockwell Klubba. Már pedig én alapból nem vagyok egy hatalmas diszkóba járunk és egész éjjel ott riszáljuk magunkat típus, szóval számomra ez egy nagy kihívást jelentett. Nem tudtam, hogy mire számítsak, és nem is pontosan az volt, amire számítottam, de egy élmény volt, az biztos.

9. Rendszeresen eljárni kondizni

Nos ez még ősz elején rendben is volt, aztán nagyon sok minden közbe jött és utolsó dolog volt az számomra, hogy a testem is edzésben tartsam, és már csak a tél kezdetével kezdtem el újra kondizni járni.

10. Elolvasni minimum két kötelezőt

Na ez úgy, ahogy van, hatalmas nagy fail, ugyanis még egyet sem tudtam befejezni, egyszerűen csak nem bírtam tovább pár fejezetnél. Majd legközelebb.

11. Legalább 20 oldalt írni valamelyik könyvemben

Egy újabb veszett ügy a listán. Sajnos az írás ebben az évszakban eléggé háttérbe került, szinte nem írtam egyáltalán semmit sem, mert se időm, se ihletem nem volt. 

12. Bowlingozni menni

Sajnos, pedig annyira akartam, de nem jutottunk el bowlingozni, valahogy ennek az eshetősége mindig elfelejtődött. Azért remélem, hogy még majd eljutok egyszer, mert nagyon jó szórakozás.

13. Fotósorozat a blogra


Kicsit átcsúszva a decemberre, de elkészítettük húgommal a fotókat, amiket ugyan még nem posztoltam, de a közeljövőben tervezek. Nem lettek olyan hú de szuper képek, mint reméltem (hiába, húgom csapnivaló fotós), de azért nem is lettek olyan vészesek, így van egy pár darab, amit megéri feltölteni.

14. Rajzolni valamit

Ha a BuJo-ba firkálgatás nem számít, akkor sajnos ez sem jött össze. Ahogy már sokszor említettem, ezen ősszel kevesebb szabadidőm volt, mint eddig bármikor. 

15. Fodrászhoz menni


Az elsődleges célom az volt, hogy még szalagavató előtt eljussak, de ez sajnos nem sikerült, mivel a fodrász, akihez eddig jártam, elérhetetlen volt. Aztán felhívtuk egyik rokonunkat, aki a szalagavató után rögtön el is vállalt, és, nagyon meg vagyok elégedve vele. A hajam színe, a hossza, pont olyan lett, mint amilyennek elképzeltem. A másodlagos célom az volt, hogy legalább a tablófotózás előtt készen legyen a hajam, és szerencsére addig még volt idő. 

Overall: 15/9

Összesen 9 kihívás teljesítettem a bakancslistámról 3 hónap alatt, ami szerintem magamhoz képest elég jó, tekintve, hogy hajlamos vagyok dolgokról elfeledkezni, és tologatni későbbre. Viszont azért is vagyok büszke magamra, mert sok olyan dolgot teljesítettem, amik élmények, és valamennyire életmód téren is javítottam magamon. Ezeket a szokásokat, például a Bullet Journalt, mindenképpen folytatni szeretném, az írásra pedig mindenképpen szeretnék több időt fordítani.







You May Also Like

0 megjegyzés