6 ORSZÁG AHOVÁ SZERETNÉK ELLÁTOGATNI


Sajnos az én családom soha nem engedhette meg magának azt a luxust, hogy ellátogasson a szomszédos országon kívül bárhová is, így mindig is keserűséggel töltött el, amikor a barátaim, esetleges ismerőseim képeit nézegettem és történeteit hallgattam azokról a fantasztikus országokról, ahol ők jártak. Persze, annak örültem, hogy jól érezték magukat, azonban bennem mindig egy apró tüske maradt ezen beszámolók után, amelyek egyre csak azt ösztönözték bennem: UTAZNI SZERETNÉK!
Így persze az évek során sikerült pár országot avagy nagy várost összegyűjtenem, ahová szeretnék még egyszer az életem során eljutni.
Optimistának optimista vagyok, elvégre ahová el kell jutnom, oda el fogok jutni, ezért remélem, hogy elsodor még az élet nagy vihara ezekbe a gyönyörű országokba.

1.Franciaország

Nem is én lennék, ha nem választottam volna ki a legeslegsablonosabb országokat, habár Franciaországnak meg van az oka. Maga a kultúra, a gasztronómia és a nyelv érdekel, ráadásul minden egyes filmmel és könyvvel egyre jobban Franciaország megszállott leszek. Nem hiába tanulok franciául, engem személy szerint nagyon is érdekel maga az egész ország. Persze Párizs legfőképpen, hiszen egy gyönyörű városról, és megannyi híres dologról beszélhetünk Párizson belül, hogy napokba telne felsorolni. Mindenesetre, már legalább 10 éves koromtól kezdve ég bennem a vágy, hogy Franciaország határain belül kerülhessek egyszerre.

2. Horvátország

Habár egy szomszédos országról beszélünk, nekünk azért mégis csak az ország másik végében van, így még soha nem utaztunk el oda, azonban én meghalok azért, hogy egyszer sétálhassak egyet a naplementében a horvát tenger partján. Persze még a tengerhez sem volt soha szerencsém, de számomra ez egy bakancslistás dolog, hogy egyszer végre élőben is láthassam a tengert és ne csak Google képeken keresztül. Természetesen azért kicsit félek a tengerben élő veszedelmektől, és attól, hogy nem ismerem a helyi nyelvet, így ötletem sincs, hogy mennyire tudnám megértetni magamat kint, de attól ez még nem tart vissza attól, hogyha lehetőséget kapok, elmenjek ide. 

3. Anglia

Anglia megint csak egy olyan ország, amiben minden vonz. Maga a nyelv, esküszöm néha sokkal jobban magaménak érzem, mint a magyart, aztán ne is említsem, hogy mennyire szeretek néha azzal a tipikus angol akcentussal beszélni, amivel mindig megnevettetem magam. Egyébként roppant kíváncsi vagyok az egész országra, az össze látnivalóra, és azokra a városokra, ahol a kedvenc sorozataim és filmjeim játszódtak. És meghalnék, ha találkozhatnék valaki számomra híres angollal. 

4. Amerika

Amerika megint csak egy olyan hatalmas ország, amely Magyarország méretű városokkal rendelkezik, de mivel tényleg második anyanyelvemnek érzem az angolt, nagyon szeretnék meglátogatni pár amerikai nagyvárost. A legnagyobb, persze legbasicebb álmom ezzel kapcsolatban New York, maga az örökké mozgó város hangulata vonz, és olyan nehéz azzal a tudattal élni, hogy él kint rokon, és még sincs lehetőségem arra, hogy ellátogassak oda. De talán egy nap. 

5. Olaszország

Szerintem Olaszország mindenkinek alap egyszer az életében. Eleinte nagyon nem tetszett maga az ország, de az elmúlt két évben egyre jobban vonz, hogy ellátogathassak oda, és még az olasz nyelvvel is simán megpróbálkoznék, jövőbeli terveim közé tartozik az olasz nyelv elsajátítása. 

6. Spanyolország

A helyzet itt is ugyanaz, mint Olaszországgal. Igaz, az összes ország közül számomra Spanyolország az a hely, amiről én a legkevesebbet tudok, mégis csábít a kultúrájuk, és miért is ne, de spanyolul is szeretnék megtanulni. 

Ti jártatok már valamelyik helyen ezek közül?


You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia! Nagyon tetszett a posztod, mert én is hasonlóan éreztem magamat mindig fiatalabb koromban. Az én családom egy teljesen átlagos család volt (mármint anyagilag), de azért a külföldi utakból nem volt túl sok. 15 éves voltam, amikor elször ültem repülőn. Most 27 vagyok és azóta a fent említett összes helyen jártam már. Amerika nekem hatalmas álmom volt, azóta bejártam már a nyugati és a keleti partot is, New York-ot is beleértve. Májusban pedig Floridába megyünk két hétre. Nem dicsekedni jöttem, hanem azért, hogy megmutassam, ha nagyon akarod és hajlandó vagy tenni is ezekért az álmokért akkor egy nap valóra válnak majd, és te is el fogsz jutni ezekbe az országokba, sőt még többe is. Szóval fel a fejjel! És kívánom, hogy teljesüljenek az utazással kapcsolatos kívánságaid. Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fantasztikus lehet ennyi helyre eljutni, és köszönöm a kedves biztatást! :) Itthon gyakran mondogatják, hogy ilyenről ne is álmodjak, de nem tehetek róla, örök álmodozó vagyok, és akkor is elérem az álmaim és céljaim, ha a világ összeomlik alattam!

      Törlés