Catrice-Rival de Loop Young kívánságlista

Eredetileg egy elfogytak videóval készültem nektek a mai napra, de azt totálisan szemétnek éreztem, ezért inkább a Catrice és a Rival de Loop Young termékeiről állítottam össze a kívánságlistámat. Nincs benne igazából semmi izgi, csupa boring stuff, én mégis ezekre vágyom.
Nem túl sok Catrice dolog van, amit ki szeretnék próbálni, ezek főképpen már ilyen régóta áhított termékek, amiket valamiért még soha nem vettem meg. 
A Catrice Camuflage folyékony korrektor nálam nagyon nyerő, ezért is szeretné már régóta kipróbálni a tégelyes tesóját, hogy az mennyire jól szuperál.
A concealer szettre is hihetetlen, milyen régóta kíváncsi vagyok, szeretném letesztelni, hogy tényleg hat-e ez a színes megoldás, vagy kamu az egész.
A HD Liquid coverage azért is érdekes, mert én először máson láttam ezt az alapozót, és szinte hihetetlen, hogy mit művelt a pattanásos arcával, így én is ki szeretném próbálni, mit is tud.


Szemöldök terén sajnos elég elmaradott vagyok, így mindenképpen ki szeretnék próbálni egy szemöldökceruzát. Eddig csak port használtam, de kíváncsi vagyok, hogy szebb végeredményt kapnék-e vagy ugyanazt a total mess hatást.
A púderem vészesen fogy, így muszáj vagyok lassan beszerezni egy újat, és mi is lehetne más, ha nem ez. Most is ezt használom, és megőrülök, olyan jó kókusz illata van, és a színe nagyon jól illik a bőrtónusomhoz.
Még sosem próbáltam ki egyetlenegy primert sem, viszont nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tudnak, és úgy gondoltam, jó indítás, ha egy kicsit olcsóbb termékkel próbálkozom, majd mozgok egy magasabb árkategória felé. 
Megint egy olyan dolog, amit soha az életben nem birtokoltam, és nem is használtam. Ajakceruza. Régen mindig azt hittem, hogy csak az öreg nagymamák használják kontúrozáshoz, de aztán a beauty világban is egyre elterjedtebb lett, így úgy döntöttem, hogy ideje beszerezni egy-kettőt, és megnézni, hogy mit is tudnak :D


Ti áhítoztok valamire az említett márkáktól?



You May Also Like

0 megjegyzés