Februári Művelődő | Így telt számomra a Február

Kedvenc bejegyzéstípusom, amikor végre összegyűjthetem nektek, hogy miket is néztem és olvastam, hogy mivel töltöttem az időmet, a sulin és a tanuláson kívül. Ez a Művelődő számomra pedig még izgalmasabb, ugyanis egy "rövidke" vlogot is készítettem nektek, amit a bejegyzés végé meg is tekinthettek :)
Ebben a hónapban eléggé megszenvedtem a könyvekkel, ugyanis most nem "örömből" olvasgatok, hanem nagyban benne vagyok az emelt magyar érettségihez szükséges könyvek elolvasásában. Hála az égnek, egy hónapon belül sikerült befejeznem Bulgakov Mester és Margarita című könyvét, amit nem értek, hogy mégis hogyan tetszhet másnak. Nagyon morbid, ahogyan egy Jézus-Sátán vonalat boncolgat végig a történeten, az, hogy tele van kimondhatatlan orosz nevekkel. Egyszerűen ez nagyon nem az én olvasmányom volt. 

 Persze azért haladni kell a többivel is, így még februárban kettőbe is belekezdtem. Weöres Sándor Psyché könyvét, és Borbély Szilárd Nincstelenek című művét még jelenleg is olvasom.
A filmek azért még így is szerves részét képezték a napjaimnak, így megint sikerült megnéznem egy jó adagot.
Rövidfilmeket is megnéztem egy párat, ha ti is szeretnétek pár percnyi cukiságot látni, a nevükre kattintva megnézhetitek őket:)
Elég sok film elnyerte a tetszésemet szerencsére. Imádom a Drew Barrymore és Adam Sandler féle párost, szuper jó alakítást hoztak össze a Kavarásban, nagyon bírtam ezt a tipik romantikus nyáladzást. A Derült égből szerelem sem volt más, már láttam egyszer azt hiszem, de nem volt rossz dolog újra nézni. Ha már pedig moziban megnéztük családdala második részt úgy, hogy az elsőt nem is láttam, ideje volt bepótolni a Megjött Apucit, amin nagyon jól szórakoztam. Soha nem gondoltam volna, de szerintem az egyik legjobb film, amit a hónapban láttam az az xXx: Újra akcióban volt. Rendkívül érdekes, és izgalmas volt, pedig azt hittem, hogy nem fog tetszeni. Az Utazók számomra evidens volt, hogy tetszeni fog, hiszen mindig is nagyon bírtam a poszt-apokaliptikus világot, mindent, ami fantasy vagy ami az emberiség jövőjével kapcsolatos. A Halálkúráról nem is kell beszélnem, ha kíváncsiak vagytok a véleményemre IDE kattintva, elolvashatjátok, hiszen már hoztam róla egy rövidke beszámolót. A szabadság ötven árnyalatát is a moziban néztem meg, bár az első kettőtől nem voltam elájulva, el kell, hogy mondjam, hogy a harmadik részt nagyon oda rakták, tényleg ez sikerült a legjobban mind közül. 
A 16-love számomra csak egy kis nyelvgyakorlásnak volt jó, valamint még sosem láttam olyan filmet, ami a tenisz köré épített volna, de egész jó volt. 


Akadtak olyan filmek is, amik nem voltak se jók, se rosszak. Élveztem végignézni őket, azonban nem érzek késztetést arra, hogy bármikor is újra nézzem őket. A lány és a farkas egy jó kis thriller-fantasy volt,a Tan-túra szokásos tingli-tangli Disney film, és habár a Joy inspiráló volt, és Jennifer Lawrence játéka remek, mégsem fogott meg.

Serena, A vonzás szabályai, Megváltás, anyám!, Kedves Lemon Lima
Aztán sajnos összegyűlt egy kupac is, ami egyáltalán nem tetszett nekem, nem is akarok róluk véleményt írni, mert mindenkinek más az ízlése, nem akarom elvenni a kedveteket a megnézésüktől. 


A hónapban két sorozatot néztem, az egyik egy történelmi sorozat volt, A fehér királyné. Furcsa, mert én annyira nem vagyok oda a történelmi filmekért vagy sorozatokért, ez azonban nagyon elnyerte a tetszésemet. Olyan élethűen, és közvetlenül mutatja be nekünk Angliát. És csupán tíz részből áll az egész. Hihetetlen, mennyire tetszik, el nem tudtam volna képzelni eddig, hogy egy történelmi sorozat, ennyire belopja magát a szívembe
A másik sorozat az a régi, gyerekkori kedvencem a Dr. Csont, ami annyi részt és évadot élt már meg, hogy úgy döntöttem elkezdem az elejéről nézni. Nem tudom, miért, valahogy egészen kicsi korom óra imádtam ezeket a sorozatokat, amiben bűnügyeket kell felderíteni és imádom a Booth és Bones féle párost *-*

A hónapban nagy erőkkel a latin délutánra készültem, ahol idén másodszorra és egyben utoljára léptem fel(végzős ártalom), Louane Si t'étais la című számát énekelgettem állandóan, vagy ha nem azt, még mindig tarol nálam a Havana. Ja, és ha kíváncsiak vagytok a fellépésemre, akkor IDE kattintva meg tudjátok nézni azt. 


Ebben a hónapban sem volt túl sok időm az írásra, jobbára unalmasabb órákon írtam pár verset, amik nem is lettek olyan szörnyűek, valamint valamelyik nap elkezdtem, egy szerintem egész jó dalt írni, bár, hogy mi fog kisülni belőle, arról fogalmam sincsen.

És a Vlog :)





You May Also Like

0 megjegyzés