Tavasz váró HAUL | Reserved, Rossmann, Tally , New Yorker


Sajnálom, hogy mostanában nincs időm rendszeresen posztot készíteni, azonban az érettségi már itt csücsül a nyakamon, és elveszi szinte minden időmet, így nem igazán van időm semmivel sem foglalkozni, csak a tételekkel és az érettségi projektemmel. Azonban próbálok nektek alkotni, legalább 60 videó és bejegyzésötletem van, csak a szokásosak mellett. 
A mai nap azonban egy általam szeretett téma körül forog, ami nem más, mint a vásárlás. Már régóta nem volt vásárolni így jól esett megejteni egy apró shoppingot, még akkor is, ha közben éppen az influenza karmai között vergődtem és próbáltam nem meghalni. Ennek hívében vásároltam, és a videót is csak másfél héttel később tudtam felvenni, amíg jobban nem lettem. 

Ti milyen videóötleteket és bejegyzéseket látnátok szívesen?




You May Also Like

0 megjegyzés