Back To School | Haul part 2

Egy hét kihagyás után újra jelentkezem egy Back To School haullal :) Ja, és bocsi a sok Haul poszt miatt de terveztem egy szülinapos szerzemények bejegyzést is, remélem nem unjátok!
A bal oldali mentazöld felsőt 1000 Ft-ért találtam a Auchanban, nem hagyhattam ott, kár, hogy az S méret ellenére még így is nagy rám egy kicsit. 
A Music is the answer feliratú haspólót kaptam, és úgy gondoltam, hogy táncot tanulni benne tökéletes lesz. 
Beszereztem egy Domyos-os tornazsákot is, és évek óta ez az első tornazsákom, az évek alatt valahogy leszoktam róla. 
Egy újabb darab cipőt kipipálhatok a listámról, már csak egy fekete magassarkúra van szükségem. Ezt a fekete balerinát a Pepcoban találtuk, 1500 Ft-ért, ami szerintem nagyon szuper ár érte.

A tesicuccom a Decathlonban szereztük be.
Sportmelltartóra muszáj volt beruháznom, egyszerűen nem bírom már elviselni, hogy folyton olyan felsőm van tesin, amiből kilátszik mindenem, mert nagy, így legalább csak a sportmelltartó látszik.
A kék Domyos felső hiába s-es sajnos ez is igen lóg rajtam, pedig imádom mind az anyagát, mind a színét.
A fekete hosszú cicagatyát rendes nacinak vettem, hogy a szürke ugyanilyen gatyám befoghassam tesinadrágnak, és beszereztem a feketéből a rövidnadrág verziót is, mert nem csak tesi órára tökéletes, de nagyon kényelmes, és életmentő tud lenni, ha ezt veszed fel szoknya alá.

Néhány random stuff. Egy jó pár zokni, mert valahogy abban az időszakban, amíg törött lábbal róttam a világot, a fehér zoknijaim elhasználódtak, így muszáj volt beszereznem néhány újat. 
Van itt egy Tangle Teezer utánzat fésű, ami eddig jól szuperált, meg két faragó, amit a mostohaanyám tett le az ágyamra, hogy tessék.


Igaz, ez sem volt egy hatalmas nagy haul (legszívesebben az egész szekrényemről mutatnék képet), de imádom ezeket a posztokat írni, és személy szerint nézegetni is imádom az ilyen bejegyzéseket


You May Also Like

0 megjegyzés