Back To School | DIY füzetborítók

Igencsak meg vagyok csúszva a Back To School posztokkal :/

A mai nap négy nagyon egyszerű DIY- füzetborító elkészítését hoztam el. Igaz, idén többet szerettem volna, de valahogy úgy alakult, hogy csak ennyit tudtam, de ha később még lesz ilyen, arról úgyis hozok bejegyzést.


1. Az első füzet még tavalyi, szóval ez egy kicsit csalós poszt, de mivel ugyanazt a füzetet fogom idén is használni, ráadásul DIY füzet, ezért gondoltam, hogy őt is megmutatom. Ez egy munkaigényes füzet, szóval összecsapni nem igazán tudod, a lényeg amire szükséges lesz az egy halom washi-tape, amiket egymás mellé ragasztasz egy meghatározott sorrend szerint, vagy csak úgy, ahogy szeretnéd.
2. A mellette lévő füzetet egyértelműen a we heart it és a tumblr inspirálta. Nagyon régóta szemeztem az ilyen képekkel, és úgy gondoltam, miért ne, fogtam egy fehér lapot, ráragasztottam a füzetre, majd az ilyen képek segítségével megrajzoltam és voilá.
3. A harmadik és a negyedik füzet volt a legegyszerűbb, azokat simán csak beborítottam ilyen színes csomagolópapírral, amit itthon találtam.



You May Also Like

0 megjegyzés