A nyár cipői


Nem pont ezt a bejegyzést terveztem mára, hanem egy Back To School ruha hault, de észrevettem, hogy valamiért csak a ruhák felét fotóztam le, ezeket a képeket is akkor készítettem, valószínűleg a fáradság miatt maradhattak ki azok a ruhák, de ha már itt vagyunk :)

A mai bejegyzésben egy kicsit a nyári cipőszerzeményeimről szeretnék beszélni. Hogy miért? Nos, én gyerekkorom óta hadilábon állok a cipőkkel, sosem szerettem őket, vásárolni sem, mert a lábfejem miatt nehéz rám jó cipőt találni, plusz egy olyan dolognak éreztem, ami soha nem fontos, de talán két éve fogalmazódott meg bennem a gondolat, hogy egy cipő mennyire meghatározó egy outfit-ben, és akkor kezdtek el igazán érdekelni maguk a cipők is. Eddig soha nem sikerült alapdarabokat beszereznem, mindig azt vettük, ami jött, most azonban ezen a nyáron, tőlem rendkívül fura módon a cipővásárlási alkalmaim száma jelentősen megnövekedett. (Értelmes mondat volt ez egyáltalán? Ha nem, remélem azért megértitek) Szóval röviden tömören, a cipőkről való benyomásaimat osztom meg.

Képekért megint csak bocsánatot kérek, még tanulom, hogyan tudnám a legjobb képeket készíteni a blog számára, addig is nézzétek el nekem a bénaságom :')
Az első két darab, amiről beszélnék egy kicsit, nyári basic darabok, mindkettőt a CCC-ből szereztem be. Történetük, hogy apu közölte, hogy voltak ott, és mennyi minden most akciós, és, hogy milyen jó áron vannak most egyébként is ott a cuccok. Úgyis szandálra volt szükségem, így elmentünk oda. Legalább öt cipőt felpróbáltam, mire őt kiválasztottam. Alapból fekete, van egy gumis bokapántja, ami igazán tetszik, hiszen a bokámnak szüksége van egy kis tartásra, míg a lábfejemnél található két pánt, egy kicsit csillogó kígyóbőr mintás, plusz egy abszolút aranyos-bronzos metál színű, és ez volt az a kombináció, amibe én beleszerettem. Az ára is valami fantasztikusan jó volt, és még magamon is tetszett,nem csak úgy magában. Nagyon kényelmes viselet, igaz azért egy huzamban hajnalba két órát sétálni benne kicsit fájdalmas a végére, ráadásul még fel sem törte a lábam, ami azért elég nagy teljesítmény egy cipőtől. Abszolút máig tartó szerelem van köztem és a szandál között. A flip-flopot azért vettem, mert az én régim már elszakadt és másnapra pont kellett egy, én eggyel nagyobb méretet vásároltam, mert a rendes méretem egyszerűen nem volt jó rám. Kicsit egyébként aggódtam, hogy fel fogja törni a lábujjközöm, eddig csak a legutóbbi strandolásomkor volt vele egy kicsit kellemetlen a járás, és furcsa, kicsit tömzsibb plasztik-műanyag az egész, de nem volt drága, és mint említettem, szükségem volt rá.

Az iskolakezdéshez közel szükségem volt új cipőkre, természetesen. A régi tornacsukám sajnos kilyukadt, mondjuk meg is túráztattam rendesen, ráadásul legalább másfél évig tartotta magát, ami nálam cipők terén hatalmas teljesítmény. Szóval beszereztem egy sima fekete darabot a Devergo-bol. Egyébként nem szoktam a Devergobol vásárolni, szóval ez számomra teljesen first impression volt, de az eladók mind nagyon segítőkészek és kedvesek voltak Teljesen, tömör fekete az egész, a cipőfűzője pedig különlegesebb, mert olyan, mint valami kötél, bár sejtem, hogy átváltom majd egy sima fehérre. Vagy feketére, ki tudja :D
A másik szerelmem, amit még nem volt alkalmam viselni az ez az Adidas Neo (?) cipő, ami az utolsó daraboknál hevert a Deichmannban, várva, hogy valaki végre hazavigye, az a valaki pedig én voltam :D Nagyon kényelmes volt, amikor felpróbáltam, és jelentem, hogy még magamon is tetszett, így kétségtelen volt, hogy haza kell hoznom, és tudtam, hogy fog ő még jó szolgálatot teljesíteni nekem. 


A legutolsó darab pedig, amit a minap vásároltam, az egy fekete magassarkú. Az egész ilyen műbársony anyagból készült, és elég magas, viszont elég vastag sarka van ahhoz, hogy ne legyen kényelmetlen. Ennek is van bokapántja, ami számomra egy nagyon hasznos találmány, ugyanis, én mindig megszenvedek ezekkel a dolgokkal. A Deichmann-ban sétálva éppen csak nézelődtünk, gondolkodtam azon, hogy vennem kellene egy fekete magassarkút "ünneplőnek" mert az nem igazán van, amikor is belebotlottam ebbe a darabba. Az ilyen cipők már régóta izgatták a fantáziámat, mert úgy gondolom, hogy amellett, hogy fontosabb ünnepi alkalmakra kiváló cipő, de a hétköznapokban is megállja a helyét. És ami még furcsább, hogy vele is szerelem volt első látásra, ami tőlem elég ritka, és most mégis, idén nyáron ő volt harmadik cipő, ami elcsavarta a fejem.

                  Nektek van "első látásra szerelem" cipőtök?




You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia!:) Az utolsó cipő nekem is tetszik. Már több helyen láttam, de még nem volt alkalmam megvenni, de lehet majd csak a jövő nyára szerzek be egy ilyen cipőt.:)
    Várom a további cikkeid. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az utolsó cipő tényleg egy fantasztikus darab, megéri venni, főleg mert nagyon jól kombinálható darab és egy örök klasszikus tud lenni :)

      Törlés