Back To School | Haul | Tanszerek

Ahogy ígértem, itt egy újabb Haul, ezúttal a Back To School szérián belül, ugyanis, nagy bánatomra, egy hét múlva újra koptathatjuk az iskolapadot. És habár ez az utolsó évem a gimnáziumban, a tanszerek vásárlása még most is elengedhetetlen. Igaz, a sulit nem is várom, de a bevásárlás, főleg, amikor mindenféle színes füzetről és különböző írószerekről beszélünk, az nagyon is lázba hoz. Szóval nézzük, hogy e lázas vásárlás közben miket szereztem be.
Beszereztem néhány nagy alakú füzetet. Főleg a mintájuk miatt választottam őket, a rózsás nagyon lányos és teljes mértékben vintage hangulatot áraszt magából, a másik virágos pedig szimplán megtetszett, ehhez hasonló füzetem még úgy sem volt. Vettem egy sima, kék, igazából dizájn nélkülit, csak azért, hátha szükség lesz rá, és egy aranyos azték mintásat is, mert ez egy örök klasszikus minta számomra, szinte bármiben jöhet. Vettem egy mini szótárfüzetet is, igazából lövésem sincs, hogy miért, hátha szükség lesz rá, alapon szereztem be. Valamint, ez már annyira nem kötődik az iskolához, de beszereztem egy kis alakú, elég vastag, matt fekete sima füzetet, ugyanis már évek óta gondolkodok egy Bullet Journal elkészítésén, és azt hiszem megtaláltam a megfelelő darabot az elkezdéséhez.
Persze a jó öreg spirál füzet az, ami megmenti az ember életét az iskolában. Azt tapasztaltam, hogy sokkal több minden fér bele, számomra pedig sokkal praktikusabb, hogy nem folyamatosan a füzet két oldala foglalja a padon a helyet, hanem csak simán behajtom és van hely a többi felesleges cuccomnak a padon. Egy Párizsos és egy New Yorkos darab lassan elengedhetetlen kelléke az iskolaéveimnek, rajongok a két városért, rajongásomat pedig inkább fektetném be az iskola tantárgyakba. Két másik spirálfüzetet is beszereztem, az egyiken egy bicikliző lány van, és beszereztem egy sima csíkosat is, hátha a töri vagy az irodalom betelik és kellene majd egy új. A fagyis ugyan nem spirál füzet, de rettenetesen vastag, amire nekem szükségem is van, ugyanis irodalomból hihetetlen mennyiségű szöveg kerül a füzetünkbe, így őt pont alkalmasnak találtam. A füzeteim és írószerereim a New Yorkos füzeten kívül mind a Wondex papírírószerből vannak, mert nagyon jó kedvezményeket találtunk, és még 25 százalékos kuponunk is volt.
Egy jó pár aranyos vignettát is beszereztem, bár fogalmam sincs, hogy miért, hiszen rengeteg van még itthon is, de egyszerűen képtelen voltam nekik ellenállni. Két órarendet is beszereztem, egy ugyanis a szekrényembe megy majd, egy másik pedig majd itthonra. Két irattartó mappát is vettem, egy kicsit az írólapoknak, kis dolgozatoknak és fontosabb dokumentumoknak, valamint egy nagyot is szereztem azoknak a lapoknak, amiket nálunk előszeretettel osztogatnak kiegészítésként. Egy fekete irattokot is vettem, nálam már hagyomány, hogy évente újat veszek, ezt a Pirexben szereztem be. 

Na, és persze szükség volt írólapra, és vettünk 3 aranyosabb tollat, amik nagyon tetszettek. A sima zselések és a színes tűfilcek még amerikából érkeztek, a dolláros tollat mostohaanyámtól kaptam, a piros és fekete tűfilc olyan elengedhetetlen kiegészítője a tolltartómnak, ami gyakran hiánydarabbá s válik, és az Auchanban egy kis faragót is beszereztem, mert az osztályomat ismerve úgyis szükség lesz rá.

Ti mit vettetek iskolakezdésre?




You May Also Like

0 megjegyzés