Collective Haul | Nyári szerzeményeim

Ha bárki engem valaha is olvasott az láthatja, hogy a blog teljesen új külsőt kapott magának. Ezt azért is csináltam, mert már régóta terveztem, hogy kicsit profibbá varázsolom az oldalt, próbáltam neki egy sokkal dizájnosabb megjelenést adni, ami kemény másfél napomba telt, de szerintem bőven megérte. Igaz, még mindig nincs olyan hű de nagyon menő kinézete, és még vannak hiányosságok, amit próbálok kiküszöbölni,de azt hiszem, ez egyelőre tőlem nagyon jó. A bejegyzések kinézetén már régebben változtattam, így a kettő együtt már sokkal jobban néz ki, mint eddig. Az első próbálkozások és bejegyzések az oldalon elég gyatrák voltak, más nevem volt, nem volt előre elkészített terv a fejemben, de most már azt hiszem készen állok egy sokkal tudatosabb blogvezetésre. A képek minőségén ugyan még javítanom kell - próbálok is beszerezni egy jó kamerát vagy legalábbis egy jobb minőségű telefont, mint az enyém, de az még egy kicsit várat magára.

A mai bejegyzésben az idei nyári szerzeményeimről lesz szó, nem akartam újabb és újabb mini haulokkal fárasztani a blogomat, így úgy gondoltam egybe összegyűjtöm, hogy miket vettem és kaptam az elmúlt két hónapban.
Ezt a három dolgot a mostohaanyámtól kaptam. Az egyik vékony, bordó bőrszoknya, ami nagyon meglepett, ugyanis ruhák terén eléggé érdekes választásokkal szokott meglepni, azonban ezt nagyon eltalálta. A bőrszoknyák így is nagyon érdekeltek, a bordó színért pedig már egy jó ideje oda vagyok.
A másik, ami először nem tetszett annyira, egy fekete, nyakba akasztós, alacsony hátú peplum felső. Tudom, a peplum az már rég divatjamúlt, meg hatalmas divatbaki, én azonban ezzel nem tudok egyetérteni, nekem nagyon tetszenek az ilyen felsők. Ez is egyszerre elegáns és hétköznapi, simán hordhatom bármikor, ha jó ruhadarabokkal és kiegészítőkkel párosítom.
A harmadik egy sokkal egyszerűbb felső. Különös színe van, kicsit barackszínű mégis eléggé rózsaszínbe hajló árnyalata van, talán még egy kicsit neonos is, és alapból én biztos nem vettem volna magamnak ilyen felsőt, de a felirat miatt nagyon tetszik, és a hátán is van egy kis kivágás, ami még különlegesebbé teszi a felsőt. 
Ezt a három felsőt amerikából kaptam, és általában az onnan küldött felsők nem igazán az én stílusomhoz állnak közel, vagy éppen méretileg nem a legmegfelelőbbek, de ezek most nagyon jól el lettek találva. Van egy párizs feliratú, eléggé tetszik, igaz, hogy már nincs meg az a hatalmas rajongásom Franciaország iránt, mint anno négy évvel ezelőtt, de nagyon tetszik a felső stílusa. Nagy oldalkivágása van, kicsit oversized méretű, és egy leheletnyivel hosszabb a hátulja a pólónak.
A másik két darab lényegében ugyanaz, csak az egyik szürke, a másik pedig piros színben. Mostanában úgyis visszajött a divatba a csíkos, meg ez dekoltázsnál összefűzős megoldás is a trendek között szerepel, de egyáltalán nem kihívó darab főleg mert nincs mire kihívónak lennie, egyébként pedig nagyon kényelmes és hétköznapi viselet mindkettő.
Nyolc napot töltöttem a Balatonnál, előtte pedig elkapott a vásárlási láz, hihetetlenül sok pénzt költöttem el a félretett pénzemből, de úgy éreztem, hogy a ruhatáramnak szüksége van egy kis frissítésre. A felsőt a vásárlási őrületem második napján vettem a Reservedben, ugyanis ejtett vállú felsőt szerettem volna venni. Nos, őt találtam, előző nap már ki is néztem több színben, de a buszom indulni készült, így ott kellett hagynom. Másnap persze visszaugrottam érte, jó sok színben és méretben felpróbáltam, mire megtaláltam az ideálisat. Csak az egyik oldala ejtett, van egy rendes ujja is, de nagyon tetszik az a fodros megoldás, nagyon aranyos.
Sajnos, a nyár elején rá kellett jönnöm, hogy a rövidnadrágjaim cserben hagytak, így újakra volt szükségem. Ezt a darabot a H&M-ben találtam, az enyhe retro feelingje miatt tetszett meg nagyon. Kissé durva anyagú, de világosabb, mint bármelyik farmerom, márpedig régóta terveztem egy világosabb nadrág beújítását. Kényelmes, azonban pont passzoló méretet nem találtam, így övvel küszöbölöm ki az elálló részek problémáját.
A Tally akciói teljesen elcsábítottak, nem csoda hát, hogy itt vásároltam a legtöbbet. Az első napon egy magasderekú rövidnadrágot vettem 2990 Ft-ért, ami szerintem tök reális ár egy rövidnaciért, Tally-s árszempontból pedig nagyon is jó. Személy szerint én imádom a Tally rövidnadrágjait, pedig sokan panaszkodnak a nadrágok minőségére, hogy milyen hamar tönkremennek. Nekem még nem volt vele problémám, összesen két Tally nadrágom lett totál kaput, de azért, mert őket éjjel nappal hordtam. Találtam egy rózsaszín bralet-crop top félét, a mellrészénél egy csíkkal, a kép sajnos nem adja vissza a színét, de nekem nagyon tetszik, elég merész darab, hozzám képest is, de magasderekú nadrággal annyira nem vészes. Ráadásul nem hagyhattam ott, lev olt értékelve és még utolsó darab is volt. Egy Ramones felsőt is beszereztem, aminek van egy külön története. Még olyan öt évvel  ezelőtt, amikor nagy SZJG lázban égtem, a C&A-ben mindenféle népszerű, ikonikus logós felsőket árultak, én pedig rögtön tudtam, hogy nekem kell egy. De már sajnos csak XL méretben volt, de én nem törődtem a ténnyel, hogy hatalmas rám a felső, megvettük. Azonban a 11.-es kötelező osztálykirándulás alkalmával valahogy sikerült elhagynom, ami rettentően kétségbe ejtett, mert imádtam azt a felsőt, általában pizsamaként funkcionált, de tényleg egy olyan darabja volt a szekrényemnek, amiért éltem-haltam. Aztán mikor a leértékelt cuccok között böngésztem, megláttam, hogy van. Igaz, hogy rózsaszín a felirat és xs-es, de nem hagyhattam ott. Tudtam, hogy nem szabad ott hagynom. Második nap, már csak nézelődni mentem be, mégis mikor megláttam ezt a zöld haspólót csupán 995 Ft-ért, hát az már tényleg kihagyhatatlan ajánlat volt. Egyébként is imádom a haspólókat, szóval nem volt kérdés, hogy megveszem.
Nem tudom miért csinálja a telefonom kamerája, hogy világos fényben egyszerűen elfelejt fókuszálni, nagyon idegesítő
Most pedig néhány apróságot szeretnék megmutatni, ami az amerikai csomagban volt. Édességek garmada, savanyú cukor, és édes cukorfonál. Nips karamella, York mentolos csokik, Hershey csokoládék, Dove karamellás édesség és Reeses mogyoróvajas falatok. Ezeket mind imádom, egyszerűen oda vagyok értük, és állítom, hogy némely amerikai édességnél jobb nem létezik a világon. Emlékszem, amikor az Oreo még itt is nagy kunsztnak számított, ma már a kisebb vegyesboltokban is találni. Kaptunk még különleges színű tűfilceket, sima "tipikus amerikai" ceruzákat, és néhány egyszerű tollat, amik remekül fognak.
Még két apróság. Az egyik egy Neutrogena mini kézkrém vagy testápoló, nem tudom pontosan, valamilyen bogyós vagy talán licsis, sajnos nem tudom, hová kallódott el azóta, hiszen még kipróbálni sem volt alkalmam, de nagyon örültem, mikor megleptek vele. Még nem próbáltam egy Neutrogena terméket sem, remélem, nem okoz csalódást. A másik dolog, amit már magamnak vettem, az egy Isana rebarbarás borotvahab, ugyanis eddig mindig férfi borotvahabot használtam, de úgy éreztem, ideje kipróbálnom a női változatot is. Nem rossz, alapjában véve, bár jóval többet kell fújnom belőle, mint egy férfi fajtából, és nem is habzik olyan jól.

Ezek voltak a nyári szerzemények, a következőekben pedig egy kis Back To School haullal leplek meg titeket, és néhány élménybeszámolóval.

Ti miket vettetek a nyár folyamán?


You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Szia, a csoportba találtam rá a blogodra.
    Első ránézésre nagyon jó, bekövettelek.:)
    A cikk nagyon jó volt. Remélem, hogy több cikked olvashatom még.
    Ha gondolod nézz be hozzám is.:)
    Várom a további cikkeid, puszi :)

    VálaszTörlés