Amazing August | Mit ettem ma?

Az I'm Back típusú kezdőszövegek ide most nem passzolnának annyira, de azért bemutatnám nektek a mai bejegyzésben, hogy mégis mit ettem szerdán. Egészséges napnak indult, aztán itthon közbeszóltak, de így is próbáltam mindenből kihozni a maximumot.
(a képek minőségei csapnivalóan rosszak lettek ezért inkább csak leírom, a képes illusztráció ma elmarad)

Reggeli

A reggelim zabkása volt, nagy lángon tejben főztem közben egy banánt is beletörtem és azzal összefőztem, majd vaníliás cukorral, fahéjjal, keserű kakaóporral ízesítettem. A tetejére vágtam pár szelet almát és egy Reeses-t is összevágtam és rádobtam.

Snack

Délelőtti nasinak pár szem pillecukrot ettem, nem tudom mi jött rám, alapból rühellem a pillecukrot.
Délután egy almát is megettem, este pedig, miközben sátorozós-filmnézős estét tartottunk húgommal, egy szelet barbecues pizzát is megettem.

Ebéd

Ebédnél szintén bűnöztem, ott egy szelet gyrosos pizza volt terítéken

Vacsora

Itt még rosszabb voltam, ugyanis további három szelet gyrosos pizzát ettem meg, valamint a reggeli zabkásából, másfél adag jött ki, ezért azt a keveset felöntöttem egy kis mikrózott tejjel és megettem.

Ti mennyire esztek egészségesen?
Mennyit bűnöztök ilyen tekintetben?


You May Also Like

0 megjegyzés