100 kérdés challenge

A mai nap egy egész más topikkal jöttem, mint, amivel szoktam. Ezt a fajta challenget a WeHeartIt-on láttam, ha szeretné valaki, bátran kitöltheti :)
1. Gondolj az utolsó emberre, aki azt mondta neked, hogy szeretlek. Gondolod, hogy tényleg komolyan gondolta?
A legjobb barátnőm mondta, szóval nagyon remélem :D De szerintem igen, komolyan gondolta.
2. Randiznál egy 18 évessel, a mostani koroddal?
Mivel 18 éves vagyok, igen.
3. Mikor érezted magad egyszerre leterheltnek és boldognak is egyszerre?
Amikor a Csillagponton voltam, hiszen rengeteg feladat és felelősség volt ránk bízva, de eddigi életem egyik legjobb napjait töltöttem ott.
4. Rá mosolyognál random egy idegenre?
Ha nagyon boldog lennék, és mondjuk bemennék egy boltba, akkor igen, valószínűleg rámosolyognék az eladóra.
5. Mérges valaki rád azért mert azzal randizol/beszélgetsz, akivel randizol/beszélsz?
Nem. A legjobb barátom haverja mérges a legjobb barátomra, mert velem beszélget.
6. Hallottál ma olyan dalt, ami valakire emlékeztet?
Nem.
7. Mit viselsz most pontosan?
Csizmát, leggingset és egy hosszú ujjú felsőt.
8. Milyen gyakran hallgatsz zenét?
Szinte minden nap.
9. Mit viselsz gyakrabban? Melegítőt vagy farmert?
Kevés melegítőm van, amit általában csak otthon hordok alkalmanként. Farmert pedig napi szinten hordok iskolába.
10. Gondolod, hogy drasztikus változás áll be az életben 2019 előtt?
Mivel egyetemre megyek, reálisnak tartom, hogy elég drasztikus változáson kell keresztülmennie az életemnek.
11. Szociális vagy antiszociális vagy inkább?
Mindkettő, ez főképpen a hangulatomtól függ. 
12. Csókoltál már meg valakit is, akinek a kezdőbetűje A-val kezdődött?
Nem, de tetszett már olyan ember, akinek a keresztneve A-val kezdődött.
13. És R kezdőbetűst?
Nem, szerencsére.
14. Tudod kezelni a sebességváltót?
Nincs jogsim, meg ilyenek, szóval nem igazán értek hozzá :d Majd egyszer lesz remélhetőleg.
15. Érdekel, ha az emberek csúnyán beszélnek rólad?
Természetesen érdekel az emberek rólam alkotott véleménye, főképp, akkor ha rosszat mondanak rólam, mert nem igazán adok rá okot, hogy bárki is rosszat mondjon rólam. Így felettébb érdekelnek a pletykák, amiket esetlegesen kitalálhatnak rólam. De ez szerencsére ritkán fordul elő.
16. Kimozdulsz valamerre hamarosan?
Tegnap kávézni voltam, az ér? De egyébként tervezek egy soproni és budapesti hétvégét?
17. Mikor volt az utolsó alkalom, amikor sírtál?
Tegnap, hittan órán, egy filmen, ami túl szomorú volt. Az egész tenyerem könnyes lett, annyira meghatott.
18. Mondtad bármikor is valakinek, hogy szereted?
Persze, már vagy 10 embernek biztosan az életben. 
19. Ha megtudnád változtatni a szemszíned, milyen színűre változtatnád?
Szerintem kékre. Mindig is irigykedtem azokra az emberekre, akiknek kék a szemük, mert nagyon különleges, és nagyon jó fotók készülhetnek egy kék szemről.
20.Van olyan fiú, akiért bármit megtennél?
Volt. Most nincs.
21. Mondj valamit a mai napról, ami nem tetszett.
Unalmas tanórák, amikre semmi szükség. Túl sok várakozás.
22. Cuki, ha egy fiú homlokon csókol?
Ha egy fiú homlokon csókol, az általában azt jelenti, hogy törődik veled, szóval igen, szerintem rohadt cuki és bensőséges.
23. Azzal a személlyel jársz, akivel utoljára beszéltél?
Nem
24. Min ülsz jelen pillanatban?
A könyvtárban egy széken.

25. Mondja neked valaki rendszeresen, hogy szeret téged?
A legjobb barátnőm.
26. Akartál már valamit, ami nem lehetett a tiéd?
Persze, nagyon sok dolog volt, amit szerettem volna, de nem volt alkalmam, hogy megkapjam.
27. Ki volt az utolsó ember, akivel beszéltél, mielőtt aludni mentél?
Egy Snapchat ismerősöm, és nagyon örülök, hogy beszélhettünk.
28. Sokszor megfázol?
Ritkán, de akkor az egy fél évig tart.
29. Honnan van a felső, amit most viselsz?
H&M
30. Van, aki utál téged?
Valószínűleg van, csak én nem tudok róla.
31. Van valahol elrejtve a szobádban üres alkoholos üveg?
Egyszer egy üveg bort rejtegettem, de nincs és valószínűleg nem is lesz.
32. Szeretsz horror filmeket nézni?
Társaságban. Egyedül túl nyuszi vagyok hozzá.
33. Szeretnél nyelv piercinget?
Isten ments, dehogy! Egyik barátnőmnek van, és juj. Néha a hideg is kiráz tőle.
34. Ha törölnöd kellene egy évet az életedből, melyik lenne az?
Valószínűleg valahol 0-3 éves korom közt törölnék egy évet, mert azokra nem emlékszem.
35. Álmodtál múlt éjjel?
Igen, de nem emlékszem mit álmodtam.
36. Mikor mondtad utoljára valakinek, hogy szereted?
Ma? vagy Tegnap? Nem tudom.
37. Gondolod, hogy házas leszel 5 év múlva?
Erősen kétlem :D
38. Gondolod, hogy valakinek vannak érzései irántad?
Tudom, hogy vannak. Mondjuk ez nem kölcsönös.
39. Gondolod, hogy gondol rád valaki éppen?
Nem hiszem. Bárcsak.
40. Jó napod volt tegnap?
Nem rossz, de nem is jó.
41. Gondolj vissza két hónappal ezelőttre. Kapcsolatban voltál?
Nem.
42. A következő 48 órában együtt fogsz lógni egy lánnyal?
Persze. 
43. Mondta már neked valaki, hogy soha nem akar elveszíteni?
Nem.
44. Mi a legjobb dolog az iskolában?
A suli wifi.
45. Van képed a Facebookon?
Egy pár. Nem szeretek sok képet posztolni facebookra, arra van az Instám.
46. Üzentél már galacsinon a barátaidnak a tanórákon?
Még akkor is, ha mellettem ültek :D
47. Visszajátszol dolgokat a fejedben, amik megtörténtek?
Napi szinten, sok száz olyan dolgot, amik jó érzéssel töltenek el, és olyanokat is, amiktől sírni tudnék. Vagy a röhögéstől, vagy attól, hogy milyen idióta voltam.
48. Szingli voltál az utolsó nyaradkor?
100%-os szingli voltam.
49. Olyan az életed, mint két évvel ezelőtt?
Szerencsére nem. Mondjuk nem tudom eldönteni, hogy ez most jó vagy rossz dolog-e.

50. Mit kellene most csinálnod?
Várnom a kondira. És nem szeretek várni.
51. Utálod azt a srácot, akivel legutoljára beszélgettél?
Dehogyis. Ellenkezőleg.
52. Mindenkihez kedves vagy?
Nem mindenkihez, vannak olyan emberek, akik sajnos nem érdemlik meg, viszont próbálok mindenkivel az lenni, ha tehetem.
53. Kedveltél már valakit, akire nem is számítottál volna?
Igen. Két lány az elején nagyon nem volt szimpatikus, de aztán kiderült, hogy tök jó fejek, az egyikükkel pedig gyakran beszélgetünk.
54. Kibírnál egy féléves kapcsolatot megcsalás nélkül?
Ez alap. Máskülönben miért mennék bele egy kapcsolatba, ha megcsalnám? Ha nem szeretem vagy nem fűznek hozzá olyan érzelmek, akkor vagy szakítok vagy össze sem jövök az illetővel.
55. Jó vagy az érzelmeid eltitkolásában?
Elég jó. Gyakran megkapom, hogy milyen erős személyiség vagyok, de sokszor nem látom így. Viszont van, amikor én sem tudom leplezni, mit érzek.
56. Tetszik most valaki?
Igen.
57. Csókoltál már meg valakit, akinek a kezdőbetűje J-vel kezdődik?
Sajnos, fogadásból.
58. Fiúkkal vagy lányokkal barátkozol szívesebben?
Ha jó fej tök mindegy, hogy fiú vagy lány.
59. Látott már valamelyik barátod sírni?
Igen,nem is egy. 
60. Utálsz valakit?
Nem tudom. Talán?
61. Hogy van a szíved?
Sajog.
62. Történt olyasmi a múltadban. amiről utálsz beszélni?
Igen, van egy pár dolog.
63. Sírtál már fiú miatt?
Sajnos igen. Többet nem lesz ilyen.
64. Ki beszélhet most rólad csupa faszságot? (bocsi a kérdésért, de szebben nem tudtam lefordítani)
Most? Remélem senki xd
65. A lábkörmeid rózsaszínre vannak festve?
Nem.
66. A következő csókod hiba lesz?
Ha azzal lesz, akivel szeretném, akkor nem.
67. A lányok imádják, ha a fiújuk sír. Ez igaz?
Az egy igen szomorú dolog. Dehogyis.
68. Esett már le a gatyád nyilvános helyen?
Nem 
69.Ki volt az utolsó személy, akivel telefonon beszéltél?
A legjobb barátnőm.
70. Hogy nézel ki most?
Elég fáradtan.
71. Van olyasvalakid, aki mellett száz százalékig önmagad lehetsz?
Persze, hogy van.
72. El tudod magad kötelezni egy ember mellett?
Ez természetes. Ha szeretem és megbízok benne, akkor igen.
73. Van olyan ember az ellenkező nemből, akinek bármit elmondhatsz?
Egyelőre még nem teljesen. Talán idővel.
74. Érezted már magad helyettesíthetőnek?
Az életem 85%-ában csak annak éreztem magam.

75. Keltél már fel nyűgösen?
Egy héten hatszor.
76. Féltékeny személyiség vagy?
Attól függ, hogy miről van szó. Régen nagyon az voltam, most már kevésbé.
77. Megérik egyáltalán a párkapcsolatok?
Persze, hogy meg. Az ember előbb-utóbb belebetegszik a magányba, szüksége van egy társra, aki mellette van.
78. Bárki, akit "feladsz"? (mármint, hogy reménytelen eset valamiben)
Nincs most ilyen ember.
79. Akarsz most látni valakit?
Igen.
80. Nevezz meg valamit, amit holnap kellesz csinálnod.
Felkelnem és iskolába mennem.
81. Ki előtt sírtál utoljára?
A hittan csoportom előtt.
82. Van valaki, akit soha nem felejtesz el?
Vannak olyan személyek, igen.
83. Gondolod, hogy az a személy, aki tetszik neked, gondot visel rólad?
Nem hiszem, ami elég szomorú dolog.
84. Ha az a személy, akit szeretnél, hogy most melletted legyen, ott lenne, mit csinálnátok éppen?
Beszélgetnénk, jó sokat.
85. Túl vagy a múltadon?
Azt hiszem, igen.
86. Tetszett már neked az ellenkező nemű legjobb barátod?
Nem.
87. Van olyan személy, akinek mindent elmondhatsz?
A legjobb barátnőmnek mindent elmondhatok.
88. Ha az első igaz szerelmed bekopogtatna az ajtódon egy bocsánatkéréssel és ajándékokkal, elfogadnád?
Nem valószínű. Ezt az akkori érzéseim alapján lehetne meghatározni.
89. Szóval, az utolsó ember, akit megcsókoltál, hajnali háromkor az ajtód elé ér. Beengednéd?
Nem valószínű.
90. Kedveltél már valakit, akit a barátaid utáltak?
Persze :d Nem is egyszeri eset.
91. Két hónap múlva kapcsolatban leszel?
Bárcsak.
92. Ismersz olyat, akit Mihálynak hívnak?
Barátnőm exe.
93. Csókoltál már meg Máté nevezetű embert?
Szerencsére nem.
94. Decemberben kapcsolatban voltál?
Nope.
95. Boldog voltál azzal az emberrel, akivel márciusban voltál?
Akkor éppen legjobb barátnő fázisban voltam, az pedig egy szép időszak volt.
96. Ne hazudj, az utolsó ember, akivel beszéltél, jól néz ki?
Igen.
97. Kitől vannak üzeneteid?
Barátaim, ismerőseim, családtagok, osztálytársak
98. Ha az általad kedvelt személy azt mondaná, hogy más tetszik neki, te mit mondanál?
Hogy nem tudja, hogy mit veszít.
99. Csókoltál már meg nálad idősebbet?
Igen.
100. Ki van veled a profilképeden?
Csak én.

A képek forrása : Tumblr, WeHeartIt


You May Also Like

3 megjegyzés

  1. Jó cikk lett! :)
    Szerintem ezt én is kitöltöm ! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Jó kis bejegyzés, a közeljövőben én is kitöltöm! :)

    VálaszTörlés