Teszt | Nivea 1 Minute Detox Maszk

Nagyon régen volt már tesztes bejegyzés a blogon, így úgy éreztem, itt az ideje egynek. 

A választásom a Nivea 1 Minute Urban Detox Maszk-ra esett, amely két hónapja van a birtokomban. Először szkeptikusan néztem a termékre, nem hittem, hogy fog valamit is használni, aztán mégis kíváncsi lettem és kipróbáltam. 
Az első pár használatnál nem éreztem különösebben semmilyen hatást, bevallom, még csak tisztábbnak sem éreztem a bőrömet, talán ne is tűnt annak. Aztán tovább kísérletezgettem vele és meghozta az eredményét. 
A legutóbbi használatok alkalmával már sokkal üdébbnek, tisztábbnak és frissebbnek éreztem az arcomat. 
A használata is baromi egyszerű. A megmosott, száraz arcunkra felvisszük a terméket, majd egy percig állni hagyjuk rajta - közben érezzük, ahogy a maszk minél inkább keményedik - majd lemossuk és kész is. Nem vesz igénybe többet három percnél, mégis nagyon sokat segít.
A termék maga zöld színű, a benne lévő durva szemcsék pedig egyáltalán nem kellemetlenek a bőrön, ezek segítenek eltávolítani az elhajt hámsejteket és szennyeződéseket.
Összességében nagyon szuper kis termékről beszélünk, mindenképpen ajánlom, hogy próbáljátok ki, mert nagyon jó a hatása. 
A videót pedig itt meg is tekinthetitek:

Ti próbáltátok már?



You May Also Like

0 megjegyzés