Some weird shit

Legutóbb egy hete volt bejegyzés a blogon, azt hittem, kicsit kevesebb idő telt el. Hupsz, hát nem. Ma igazából nem is terveztem bejegyzést, csak úgy írom ezt, persze vannak tervek készülőben, azok több beauty dolgot fognak tartalmazni mint ez a kis bejegyzés, mert szerintem a címéből kiderült, hogy fogalmam sincs, hogy mit mondjak, talán egy kicsit személyesebb hangvételűre veszem a dolgot, és megosztok egy-két titkot, dolgot, ami mostanában történik velem

  1.  Majdnem befejeztem az első könyvem!
    Bizony jól halljátok. Az igazság az, hogy nagyon sok történetbe belekezdtem már, de valahogy ezeknek az írásai mindig abbamaradtak. Most ugyan több projekten is dolgozom egyszerre, de kijelenthetem. Megírtam egy teljes kéziratot! Ugyan még hátra van egy epilógus megírása, és néhány rész átírása, de el nem tudjátok képzelni mennyire büszke vagyok magamra emiatt! Ez az egész sztori, nem lesz több száz oldalnál, de van benne három kis novella. Alapvetően egy család női tagjairól szól a könyv, azon belül is három majdnem egymást követő generációról. A sztori maga úgy született, hogy álmodtam valamit, és annyira lenyűgözőnek találtam az álmom, hogy megpróbáltam egy kicsit reálisabb talajra terelni, és átírtam, formáltam, ki találtam hozzá dolgokat.
  2. Vizsgák, vizsgák mindenhol
    Ugyan még csak tizenhat éves vagyok, de nyakamon vannak a vizsgák. Egy matek szóbelit már letudtam ( nagy meglepetésemre simán lezúztam), de még van hátra egy kemény írásbeli belőle jövőhét csütörtökön, és higgyétek el, hogy semmire sem emlékszem abból, amit ebben az évben vettünk. Két hét múlva négy jegyes francia vizsgám lesz, amitől iszonyatosan parázok, lesz még egy kompetenciám is, sőt, még próba angol nyelvvizsgatesztet is töltögetek ezen a héten, ráadásul a tanárok most találják ki, hogy ebből is meg abból pótló tz-t írjak, szóval higgyétek el, tiszta frászban vagyok
  3. X-faktor
    Ja, én és az egyik legjobb barátnőm, jövőhét szombaton meglátogatjuk az X-faktor stúdióját, ugyanis válogatásra megyünk. Vicces sztorija van, el is mesélem. Jelentkeztünk a Nánás hangjára, de sajnos nem fértünk bele a keretbe, szóval visszautasítottak. Ők felajánlották, hogy elküldik a jelentkezésünket az X-faktorba, mi pedig mondtuk nekik, hogy szerintünk még arra nem állunk készen. Másnap, zenét hallgatva ücsörögtem az egyik barátnőmmel a könyvtárnál, mikor csörgött a telefonom. Az X-faktor hívott, hogy várnak minket szeretettel meghallgatásra. Szóval hagytuk,  hadd sodorjon minket az ár, így jövőhét pénteken go fel Pestre, aztán megmutatjuk milyenek is vagyunk!
  4. A szerelem és én
    Komplikáltak vagyunk e téren. Van egy srác aki tetszik, de hát, tudjuk milyen az, tudja, hogy tetszik nekem, elvileg én is tetszek neki, de néhány "kedves lány" bekavart, így cseszhetem az egészet. A sztori magában tíz oldalt kitöltő dolog, szóval ide nem is írom le, ha nem baj
  5. Esküvő
    Apám és a barátnője pontosan egy hónap múlva megesküsznek. Nem tudom mit gondoljak. Fogalmam sincs, mit érezzek ezzel kapcsolatban. De komolyan. Valami tipp?

You May Also Like

0 megjegyzés