Havi haul

A június is eltelt, én pedig természetesen nem maradhatok el a havi haul bejegyzéssel. Ugyanis én jobban szeretek vásárolni, sminkből meg ilyenekből pedig addig használok egy darabot, amíg én jónak látom, szóval én inkább minden hónap végén kedvences bejegyzés helyett, haullal jövök.
Kezdeném rögtön ezekkel a kis apróságokkal, amiket igazából nem is vettem, hanem kaptam, még pedig gyereknapra. Ez a kis álomfogó már a harmadik darab, ami a szobámban díszeleg, a nyakláncot egy 100 Ft-os zsákbamacskából nyertem, a kis cuki fülbevalót pedig szintén ugyanannyiért vettük a Plázában, amolyan miért ne alapon.



Ez a sminkkészlet szerintem minden kisgyerek álma. Régen, olyan tizenkét éves koromban, hihetetlenül vágytam egy ilyenre, és habár már elmúltam már egy ideje tizenkettő, de azért tényleg örültem, mikor ezzel megleptek a szüleim. A kis szívek, azok mind szemhéjpúderek, de ne várjunk egy ilyentől olyan nagy minőséget, valóban, eléggé poroznak és alig látszódnak. Ugyan eddig csak pár színt próbáltam csak ki, de eddig mindegyikről ez volt a véleményem. Kétféle ecset van hozzá, mindkettő silány minőségű, a képen látható, hogy egyiket sem használtam. Van hat pirosító is, azok a közepes méretű szívek, és azt kell mondanom, a rózsaszínnek tényleg szép színe van arcra felkenve. Végül három púder is van benne, a középső az, amit én minden nap használok, mert tökéletesen fed, és kiegyensúlyozza a bőröm színét, ugyanis kicsit sötétebb korrektort használok, mint a színem, ez pedig világosabb, szóval jól kiegészítik egymást, egyedül tényleg csak a porozással van gondom.
A következő két darab, egy rózsaszín fülbevaló, és egy maxelles fülhallgató. Fülbevalót venni akartam, mert alig van, fülhallgatóra meg szükségem volt, mert a másik elromlott.
Szerintem ezt magyarázni sem kell fehérnemű. Egy pár fekete, és egy pár fehér. Alapdarabok, és szükségem volt pánt nélküliekre. Ja, és egy harisnya is.
Ezt a nadrágot használtan vettem egy lánytól, de mint kiderült van vele egy pici problémám. Csípőben tökéletes, de combban olyan nagy, hogy mindenem kilátszik, szóval ezzel DIY-kodni fogok egy kicsit, megpróbálom a combméretet valahogy majd az enyémhez igazítani.
A türkiz ruha, aminek a színét egyébként egyik fránya kép sem adja vissza jól, a szüleim esküvőjére lesz. Igazából nem ez lett volna a nyerő darab, de mivel ő is tetszett, ezért ő jöhetett velem haza. A mellette lévő neonsárga haspólót, és a szürke haspólót is a Hádából szereztem. Jó vétel volt mindkettő, ilyen szerelem első látásra. Habár a neonsárga felső elég fullasztóan jön rám, de rám jön, a szürke pedig egy picivel nagyobb rám, de mindig mikor felveszem, ha lenne kedvences bejegyzés ez a felső tuti szerepelne benne, olyan Tumblr feeling fog el, hogy valami hihetetlen. Főleg amikor magasderekú nacival veszem fel, akkor meg főképp. Az Essence folyékony szemhéjtusát muszáj volt megvennem, ugyanis az előző, amit használtam, már majdnem beszáradt, így pótolnom kellett. Sajnos már nem volt egy darab vízálló sem belőle, de szerintem jó vételt csináltam.


Ti mennyit költöttetek ebben a hónapban?
Legyen többször is haul bejegyzés?
Esetleg szeretnétel kátni kedvences posztokat is?
Kíváncsiak vagytok, hogy mi lesz a rövidnadrág sorsa?






You May Also Like

0 megjegyzés