Teszt:Oriflame Tender Care Univerzális Balzsam

Sziasztok! Tudom, csúsztam megint több mint egy hetet, röstellem, de mindenképpen ezt a posztot szerettem volna következőnek feltenni a blogra. Elméletileg múlthét kedden került volna fel a bejegyzés, de sajnos kedden nem voltam otthon, így ez elmaradt, a hetem további része pedig olyan hihetetlenül zsúfolt volt, hogy azt sem tudtam, hogy hol áll a fejem. Ebben a bejegyzésben tesztelem/ teszteltem az Oriflame Tender Care Univerzális balzsamát. Mivel tudtam, hogy amúgy nem igazán hoznék nektek tesztet, mert nincs nagy ötlet, vagy olyan hatalmas vásárlás, ami miatt én tesztet tudnék hozni, úgy gondoltam, random termékeket fogok nektek havonta tesztelni krémmániáról. Ezzel a termékkel is így kerültem közeli kapcsolatba. Ugyan ez a termék nem volt ismeretlen számomra, volt is itthon belőle, így nem kellett rendelnem, soha nem kerültem ezzel a kis univerzális balzsammal közeli viszonyban. Ámde itt van a használatának eredménye:



Történetem:

Legelőször kiskoromban ismerkedtem meg ezzel a termékkel. Nagymamám rendelte és nekünk adta, de én nem igazán tudtam mit kezdeni vele, se anyukám, ezért ez a krém csak úgy csücsült a neszesszerben. Nem tudom mi lett vele végül is, de másodszorra akkor szereztem ilyet, mikor mostohaanyám, Ivett barátnője nálunk járt, ő pedig Avonnal és Oriflammel is foglalkozott. Elhozott nekünk egy pár terméket, amik közül mi válogattunk, meg vásárolgattunk, végül oda nyomta a kezembe ezt, hogy ajándék. Viszont ahogy régen se, akkor se tudtam nagyon mit csinálni vele, újra a neszesszerem rabja lett. Most pedig, úgy gondoltam, minden hónapban tesztelni fogok egy szépségápolási terméket, amit a krémmánia alapján választok ki. Elsőnek pont ezt dobta föl az oldal, így megörültem, hogy nem kell rá pénzt költenem, mégis tudok, egy jó kis tesztet csinálni. Egy hétig, péntek kivételével, mindennap használtam, és szerintem látni is majd az eredményét.


Csomagolás:

A csomagolása nem túl praktikus, ez inkább dizájnra ment, mint használhatóságra, de nagyon cuki és pici, könnyen magával cipelheti az ember, de ha használni akarom nekem mindenképpen valamilyen kis eszközt ( kávékeverésre használt pálcika) kell használnom, hogy kiszedjem.

Tudnivalók:


  • 15 ml
  • 1299 Ft körül van
  • Az egész testen használható balzsam
  • A legveszélyesebb anyag, ami benne található a tartósítószerként használt parabén, amúgy nagyon egészséges összetevőkből áll, részletesen ITT olvashatjátok el az összetevőket

Összegző vélemény:

Alapjában véve, nekem tényleg használt ez a kis krém. A cserepes, repedezett ajkaimon használtam, egy kicsit az orromra és a szám körüli területre is, de nekem egy hét alatt bámulatosan sokat segített. Azt tapasztaltam, hogy egy nagyon minimális, késhegyni is bőven elég, azt hiszem ezután is sokat fogom használni, amíg el nem fogy, de az még kétséges, hogy újra be fogom-e szerezni vagy sem, bár egyelőre ez áll a hidratálóim élén.

A hatás:

Itt pedig képekben láthatjátok a hatást, bár a képek elég rosszul sikerültek, nézzétek el nekem, este vakuval történt a bűncselekmény. a képek nem időrendi sorrendben vannak, de azért szerintem látható, hogy ki hol hány méter. 

Ti használtátok már ezt a krémet?
Ha igen, mi a véleményetek róla?
Valami ötlet, hogy miből legyen legközelebb teszt?




You May Also Like

0 megjegyzés