Let's talk: Barátságok


Újabb Let's Talk poszt! A mai beszélgetéstémának a barátságot találtam ki. Itt kifejtem a véleményemet a fake friendekről, az örök BFF-ekről, az elhalványuló ismeretségi körről és az alkalmi barátokról, haverokról. Ha nektek is van ezzel kapcsolatban véleményetek nyugodtan írjátok le kommentben, kíváncsi vagyok rájuk!
A legveszélyesebb teremtmény a földön egy hamis barát.

Fake Friend

Nem hivatalos kifejezés vagy az nem tudom, én így használom. Hogy mis is azok a Fake Friendek? Akik néha feltűnnek, főleg akkor, ha valami jó történik az életedben vagy szükségük van valamire tőled, esetleg abból, hogy veled lógnak, hasznuk származhat. Én ezt szánalmasnak tartom. Ugye, magyarul hamis barátok. Teljesen igaz. A hátad mögött sértegetnek, sőt a szemedbe is elmondják, de ezt úgy teszik, hogy ne tűnjön fel a sértés foka, csak apró medúzacsípésekkel teszik ezt. Ha valamire szükségük van, megjelennek, szívességet kérnek tőled, hiába nem beszéltetek például hónapokig, mikor nemet mondanál, a köztetek lévő hosszú barátságra hivatkozik mindenben. Így csalná ki a titkaidat, a bizalmas, személyes információidat, hogy aztán a többi barátjával rajtad nevessenek, és kibeszélhessenek. Azt hiszem, ez az egyik legszánalmasabb barát, embertípus, kinek hogy tetszik. Elvégre, ha nem kedvelünk valakit, csak nyíltan mondjuk ki, és ne használjuk ki. Mi értelme? Egy pillanatig jó lesz neked. És utána? Eltűnsz megint, hogy újra ezt csinálhasd. Istenem, ez annyira szánalmas. Ha ott vagy valakivel, akkor mindig legyél ott, ne csak a boldog pillanataiban.

Örök BFF

Az örök barátok, a best friend foreverök. Az embernek ebből nem sok van, maximum egy-kettő. Én sajnos most vesztem el az egyik legjobb barátnőmet, négy év után, mert másik országba költözik. De, hogy mi is, ki is a legjobb barát? A legjobb barát ott van a legszebb és legrosszabb pillanataidban is, akármi történjen, és habár megeshet az, hogy összevesztek, nem tudtok egymásra haragudni huzamosabb ideig, mindig kibékültök. A legjobb barát támogat, rábeszél olyan dolgokra, amikről tudja, hogy jó lesz vagy jót tesz, lebeszél a borzalmas ötletekről és belemegy minden hülyeségbe. Támogat téged a nehéz időkbe, felvidít, vagy ha kell veled együtt sír. Addig veséz veled egy témát, ameddig csak lehet, és képesek vagytok órákat beszélgetni minden nap, bármilyen kis hülyeségről. A legjobb barát mindig veled tart, és olyan témákról is beszélhetsz vele, amiről mással nem tehetnéd meg. Kiröhögitek egymást, szívatjátok egymást, beceneveket adtok egymásnak, közös kódjaitok és saját belső poénjaitok vannak. Mindent tudtok egymásról, befejezitek egymás mondatait, kitaláljátok egymás gondolatait. Minden gond nélkül húzzátok le egymást pénzzel, kajával, cuccokkal mert tudjátok, hogy úgyis visszakapjátok valamely módon. Nem érdekel titeket, hogy mit tett a másik a múltban, elfogadjátok egymást úgy, ahogy vagytok. Tippeket, tanácsokat adtok egymásnak, és még sorolhatnám. Szóval szerintem értitek a lényeget. Én talán két, talán három ilyen BFF-el rendelkezek, amikért nagyon is hálás vagyok, bár tudom, hogy nem mutatom ki jól. Talán bunkó vagyok néha velük, de tudniuk kell, hogy mindig számíthatnak rám, kivéve amikor nyűgös vagyok, mert akkor még magam sem számítok.


Minden más

A minden más, az elhalványuló ismeretségi kör, az alkalmi barátok és haverok. Szerintem nektek is vannak olyan emberek az életetekben, akikkel régebben együtt lógtatok, de nem voltatok túl szoros kapcsolatban, mégis jól kijöttetek egymással, mára már viszont egyáltalán vagy csak nagyon picit tartjátok a kapcsolatot. Nekem nagyon sok ilyen ember van/ volt az életemben, amit én nagyon sajnálok, nem hittem, hogy ez így fog alakulni. Az alkalmi barátok azok, akikkel este összefuttok a városban, vagy egy másik városban egy barátotoknál vagytok és bemutat az ottani haverjainak. Jól kijöttök, elbeszélgettek egymással, talán lőttök néhány közös selfit, bejelölitek egymást facebookon, néhanapján váltotok egy-két mondatot messengeren de körülbelül ennyi. Amikor újra találkoztok tök jól elvagytok, dumáltok és annyi. Nem lesz köztetek erősebb baráti kapcsolat, csupán futó ismerősök lesztek. A haverok pedig nyilván azok az emberek az életedben, akikkel elvagytok, néha együtt lógtok vagy beszélgettek, de nem beszélgettek bizalmasabb dolgokról, csupán semmiségekről. Igen, kijelenthetjük, hogy az embernek legtöbbje haverból van. Vagy legalábbis az esetek 85%-ban. 


Legalábbis ezek a jellemzések főleg az én saját tapasztalataimból íródtak, ahogy én látom a dolgokat, ahogy én megéltem őket, nem tudom, hogy ti , hogyan gondolkodtok az ilyen témákról, de én kíváncsi vagyok, szóval várom a visszajelzéseteket kommentár formában ;)

You May Also Like

0 megjegyzés