Little Haul

Újabb haul poszt! Idegesítő mi? :D Most mondanám, hogy szolgálok mással, de sajnos-vagy nem sajnos- erről a témáról van kép a tarsolyomban. Ebben a hónapban nem tervezek még egy nagyon nagy vásárlást, valószínűleg ha veszek is, akkor csak pár apróságot, amit majd beleteszek a Havi Haul-os bejegyzésembe. Ezeken kívül ugyanis csak egy sport felsőt vettem és egy aranyos kis ruhácskát kaptam, és egy arckrémen és egy bikinin kívül nem tervezek semmi mást venni, kivéve megcsinálni a legjobb barátnőm búcsúztató bulijára a közös pólóinkat. Időközben pedig becsúszott pár dolog (barátnőmnél pakolni voltunk, és néhány dolgot amire nem volt szüksége, örömmel elkunyeráltam tőle)
A legkevesebbett erről a két ruhadarabról fogok beszélni. Múltkor (most már hivatalosan is), mostohaanyummal bementünk a Hádába nézelődni. Tudjátok, ha mi bemegyünk oda nézelődni üres kézzel sosem távozunk :D Szóval bementünk. nézelődtem, és bele is szerettem ebbe a két haspólóba. - Egyébkét a haspólók iránti szenvedélyem egyre nagyobb, lassan a fele szekrényem csak ezekből áll-
A fehér egy TOPSHOP-os felső, kár, hogy ez a márka nem kapható Magyarországon, mert mindig irtó jó rucikat találok a turikban ilyen márkanéven, valamint a batikolt hatású felső New Look-os.

A Secret Gardenes kifestőt egy bizsu boltban vettünk 400 Ft-ért, én pedig megvagyok veszve tőle. Rajz órán színeztünk ehhez hasonló aprólékos képeket, én pedig azóta megőrülök egy ilyenért. Amúgy is, valahogy most ez divatba jött, szóval alap volt, hogy beszerzek egyet. A lila kis naptárat alig pár száz forintért vettük a TKK-ban, igaz, hogy 2016-os, de a bejegyzéseket majd fel tudom jegyezni ebben, meg egyéb ilyen apróságokat. A szandál durván 1000 F-ba került egy kínai üzletben, sajnos ez volt a legnormálisabb, amit találtam, de meg kell mondanom, nem a kedvenc cipőm.
Utunk a Herbáriába is elvezetett, ezeket mind onnan szereztem. Ezek a fajta teák nagy kedvenceim, eddig az Auchanból szereztük be őket, de ott már nem lehetett kapni, itt pedig igen, sőt még akciós is volt, így beszereztem egy párat. A napszemüveg szintén innen van, ez is le volt akciózva, és őszintén megmondom ő a legelső normális napszemüvegem (ugyanis eddig a szemüvegem miatt nem hordhattam napszemüveget). Szeretem, imádom, most is itt díszeleg a fejemen, miközben ezt írom. A kénsampont próbaképp vettünk, ugyanis nekem nagyon korpás, három nap után pedig hihetetlenül zsíros hajam és fejbőröm van. Már használtam egy jó párszor, és sajnos azt kell mondanom, hogy nem segített rajta szinte semennyit, a hajam még mindig ugyanolyan pocsék állapotban van.





You May Also Like

0 megjegyzés