Smink esküvőre


A pénteki és vasárnapi bejegyzés összemosódik ugyanis az a közötti napon - igen, szombaton - esküvőn vettem részt, mégpedig a szüleim esküvőjén! (Jó, igazából mostohaanya, de akkor is)
Úgy gondoltam ebben a posztban megmutatom, hogy milyen sminket viseltem, az aljára pedig egy összhatást ábrázoló fotót is beteszek, mert miért ne.
El kell mondanom, hogy ez a legjobban elkészített sminkem, szóval ennél jobban, még soha nem sminkeltem ki se magamat, se mást. A fázisokat két részre osztottam, alapozásra és sminkre.

Alapozás

Legelőször is alapozót használtam, ebben az évben most az először, mégpedig a NYC 001-es árnyalatát. Meglepődtem, mert eddig ez a szín kicsit sötétnek bizonyult, de most tökéletesen illeszkedett a bőröm színéhez és még jól is fedett. Utána egy Lora-s korrektort használtam, aminek nagyon jó krémes állaga van, és nagyon jól is fed, amúgy Goodsmarketban és kisebb bizsuboltokban megtalálható a márka, és higgyétek el, a korrektoruk nagyon jó. Utána egy orosz, cserélt, már elég régi bronzosítót használtam az orromon, az arccsontomon, és az államon is. Végül púdereztem és pirosítóztam (amik a nagy paletta alsó részében találhatóak, az előző haul bejegyzésemben láthatjátok kinyitva is) A nagy Mary Kay ecsetemmel amúgy alapozóztam és púdereztem és pirosítóztam, a rózsaszín ecsettel és egy szemhéjecsettel pedig bronzosítottam. Tudom, hogy ezekhez vannak külön ecsetek, de még nem sikerült beszereznem egyet sem, de már tervben vannak.

Smink

A sminkem nem volt túl nehéz procedúra. Először is a szemhéjamat festettem ki  a Lovely Nude palettájával. Először egy arany árnyalatot vittem fel (balról a hetedik) a mozgószemhéjamra, aztán egy erősebb barnával (balról a második) árnyékoltam a szélét, összedolgoztam a másikkal. Mivel ez így elég lagymatagnak tűnt a ruhám színéhez képest a legsötétebb barnával (jobbról a második) kicsit átmentem a szélén, majd egy leheletnyi feketét is hozzámaszatoltam. A szemhéjamat a palettán lévő legsötétebb árnyalattal erősítettem meg, valamint a szemhéjzugomba és a szemöldököm tövébe fehér színt is felvittem, a szemem alsó részére pedig felvittem egy picike arany színt. Utána az Essence fekete szemhéjtusával tust húztam, egy noname szemceruzával gyorsan átmentem az alsó vízvonalamon, majd két rétegben szempillaspiráloztam. Először a Maybelline Lots of Lashes szempillaspirálját használtam a dússágért, majd az Essence Lash Princess szempillaspirálját az extra hosszú szempillákért (Tipp: ha összeragadnak a szempilláitok a fogpiszkáló sokat tud segíteni)
A képről lemaradt a számra való termékek, de először egy Avonos ajakbalzsamot vittem fel, majd az Aden egyik folyékony rúzsát, rá pedig az Essence 12 Blush My Lips árnyalatú rúzsa került, amikből megalkottam a tökéletes rózsaszínt.
Az átváltozásom: alap, smink, rúzzsal, hajjal
A sminkem közelibb képeken (minőségért bocsi, előlapi kamerás mutatványok)




You May Also Like

0 megjegyzés