Új haj!

Sziasztok drága kis citromszeleteim!
A mai bejegyzésben a hajamról - azaz új hajamról - lesz szó! Pénteken ugyanis, majdnem egy év elteltével, végre meglátogattam a fodrászom, hogy kezdjen valamit a hajammal.

Konkrét elképzeléseim voltak, ez alapján, a fenti kép alapján kértem a hajam. Szerettem volna, ha egy kicsit világosítunk, rajta, és vágunk belőle, valamint tépetni is szerettem volna, sőt még egy oldalfrufurut is kipróbálni!
Bal kép: nadrág - Tally, és egy noname felső
Jobb kép: F&F felső és noname nadrág

Itt láthatjátok, hogy milyen volt, és lett a hajam. Az első képen látszik, hogy már eszméletesen hosszú volt, hála a hajszálaimnak, amik mint a gomba az eső alatt hihetetlenül gyorsan nőnek, bár nem fogok hazudni, volt már ennél is hosszabb hajam. A színe egy szokásos ombre volt, azért csináltattam még tavaly, mert untam a hajam színét, és ki szerettem volna próbálni egy új színt, de az egészet festetni nem mertem. Akkor kaptam egy fokozatos vágást, és egy ilyen ombrét. Én pedig elsőre beleszerettem a hajam színébe. (na nem a barna részébe, hanem a lentibe) A színe nekem eszméletlenül tetszett, és legyek egoista, de imádtam nézni, ahogy a fény csillogott rajta, és enyhe bronzos beütést kapott. A mostani hajam sokkal rövidebb lett, azt hiszem, hogy tíz éve nem volt ilyen rövid frizurám. A színébe beleszerettem, mikor a fodrász teljesen megszárította, azt hittem elsírom magam örömömben, annyira tetszett és tetszik még most is. Ugyan néha hiányzik a régi haja, de a fodrász szerint is ideje volt vágatnom, ugyanis a hajam vége nagyon el volt vékonyodva. De ez, ez a haj ez isteni! Mi ez, ha nem igaz szerelem? Sokkal jobban tetszik magamon, ráadásul kaptam egy sampon tanácsot is kaptam, ugyanis nekem sajnos nagyon korpás és esetenként nagyon zsíros hajam tud lenni. Valami Sallos a sampon neve? Ebben nem vagyok teljesen biztos, viszont most vettem egy kénsampont, jelenleg azzal fogok próbálkozni! Egyébként, ha érdekel titeket, hozhatok róla tesztet, vagy a hajápolási rutinomról egy bejegyzést. A képek alján pedig leírtam, hogy mi látható rajtam!


You May Also Like

0 megjegyzés