Smink évzáróra - religious school edition

Tavaly is körülbelül ugyanilyenkor láthattatok a blogon egy ilyen bejegyzést, akkor még eléggé béna címmel, mondjuk ez sem az a hú, de ütős, de százszor jobb mint a régi.
Ragozni nem is ragozom, egy vallásos iskolai évzáróra készült egyszerű sminket mutatok meg nektek.
Először egy Lora korrektorral a bőrhibákat vagyis pattanásokat festem el, a szemem alatti csúnya karikákat kentem be vele, majd lefixáltam a Lovely Golden Glow púderemmel. A szemhéjpalettának az egyik színével a szemöldökömet töltöttem fel, az Essence Get Big Lashes Triple Black szempillaspirállal szempillaspiráloztam természetesen és egy noname szemceruzával meghúztam az alsó vízvonalam felét, a szemhéjamat pedig ügyetlenül kihúztam vele, tudván, hogy a nagy melegben úgyis elfolyik, amivel így egy nagyon pici füstös hatást értem el.

Itt pedig egy előtte, utána fotót láthattok, valamint egy másik szögből a sminket.




You May Also Like

0 megjegyzés