A kedvenc edzővideóim

Mivel fontos számomra az, hogy megtartsam a súlyomat, és. hogy egyensúlyban tartsam magamat és a testemet, minden héten 4-szer tornázok. Mostanában azonban picit meguntam, ugyanazt a hangot hallgatni, ugyanazokat a mozdulatokat csinálni, ezért próbálok változatosabban mozogni. De persze vannak olyan videók, amiket imádok csinálni, ezekből mutatok meg nektek párat!

Fenék

Ebben a videóban az a jó, hogy végig a földön maradunk, nem nehéz én szerintem, viszont jól megdolgoztat és nem túl hosszú, és végig láthatjuk, hogy egy feladat meddig tart.


Lábak

Szeretem az ilyesfajta videókat, adnak valami löketet, és, hogyha van egy kis angol tudásunk és arra figyelünk, amit Cassey mond, akkor tényleg elrepül az idő a feladatok megoldása közben


Cardio

Na, igen, az a fránya cardio. Hogyha az ember nem olyan feladatot végez, ami neki tetszik, akkor az bizony elég sok kínlódással járhat, ezért fontos, hogy olyan feladatokat csináljunk, ami a lelkünknek és a testünknek egyaránt tetszik. Nekem ez az egyik nyerő feladatsor, csak nézzétek meg és megtudjátok, hogy miért:)



You May Also Like

0 megjegyzés