March in My Mind | Beauty újdonságok

Megünnepelvén a tavasz eljövetelét, tőlem egész módon szokatlan beauty-hault tettem, márpedig ebben az a szokatlan, hogy nem sminktermékeket, hanem inkább testápolásra alkalmas dolgokat láthattok!
Tőlem nem megszokott módon a DM-be tértünk be, ahol, be kell vallanom, de szerintem százszor jobb arcápolási termékeket szerezhetünk be mint a Rossmannban, viszont a Rossmann smink terén zseniális. Szóval, mivel már annyit hallottam a DM-es arcmaszkok jótékony hatásairól, hogy nekem is muszáj volt beszereznem belőle. A rózsaszín, peel-off maszk vegyes bőrtípusra ajánlott, ugyanis nekem a T-zónám, ha nem fordítok rá 145%-os figyelmet, hihetetlenül hamar kiszárad, az arcom többi része viszont így is nagyon zsírod. A dinnyés pedig simán felkeltette az érdeklődésemet, elvileg minden bőrtípusra ajánlott, majd meglátjuk, hogyan szuperálnak.

Testápolás terén egy tusfürdőt és egy kézkrémet szereztem be. Egy pillecukor illatú limitált kiadású tusfürdőt, bár bevallom unikornisosat szerettem volna, de már egy darab sem volt a polcon, csak a hűlt helye, valamint egy citrom és író illatú kézkrémet szereztem be, aminek csodás az illata, és halványan a vanília valamint a citromtorta illatára emlékeztet. 

Egy korpásodás elleni sampont is vettem, bár én szerintem nem annyira korpás a fejbőröm, inkább zsíros, viszont mivel a bőröm szinte kivétel nélkül állandóan ki van száradva, ezért a fejbőröm is hajlandó erre a tulajdonságra, és így igen úgy tűnik, hogy korpás.
Beszereztem egy Schwarzkopf Pastel Spray-t, Cotton Candy árnyalatban, kíváncsi leszek az én hajamon a végeredményre, valamint egy Balea barna hajra való száraz sampont, amiről épp az előbb olvastam egy negatív kritikát, de majd most én is letesztelem hátha.

Ő egy picit eltér az előzőektől, mert ezt a Miomare ecsetkészletet névnapomra kaptam még egy hónapja, de muszáj volt bemutatnom nektek, mert nagyon jól szuperálnak az ecsetek, imádom őket, és nagyon menő, leopárd mintás köntösben pompázik az egész.

Ti hogy álltok a DM-hez?
Van olyan termék amit már próbáltatok?






You May Also Like

0 megjegyzés