March in My Mind | Apróságok a nagyvárosból

Nem terveztem ezt a hault megírni, de ma egy kisebb élménybeszámolót is írnék hozzá a tegnapi napon megtapasztalt dolgaimról. Nem nagy dolog, szóval nem kell csodára számítani meg ezeréves életbölcsességekre, csak "mesélek" egy picit a blognak, hogy mi is történt tegnap, aminek végül ez a pár dolog lett a végeredménye. 
Eredetileg csak a fagyi kedvéért mentünk be a városba, amiről képet egyébként az instagrammomon láthattok, ha bekövettek, de a végén egy egész kis délelőtt kijött a városban sétálgatásból. A Francoban még mindig tartott az 50%-os akció, ahol habár már kihordták körülbelül az összes dolgot, de azért még lehetett egy-két jó dolgot találni. Én ételhordót vettem, szövegkiemelőt, forralt bor illatú illóolajat és egy bordó színű Faber Castell ceruzát. Ezután tényleg sort kerítettük arra a fagyira, ami eredetileg a célunk volt, én túró rudisat ettem, de ugyanúgy belekóstoltam a nutellásba is.

Itt a választott füzeteket láthatjátok. Két nagy alakút vettem, úgyis szükségem lesz rájuk, a két kicsi meg igazán aranyos volt, nem lehetett ott hagyni őket, és úgy gondoltam megpróbálom őket egy sajátos bullet journallá alakítani őket. Csak nem éves, hanem mondjuk félévest, és mivel úgysem az év elejétől kezdeném, hanem mondjuk áprilistól, szerintem tökre megérné. Egyébként mostanában újra előjött az bennem, hogy tényleg neki kellene állni egy igazi bullet journalnak, de a megvalósítása még most is ködös számomra. 
A fagyi után jött a legizgalmasabb rész, ugyanis hála a mostohaanyám egyik ismerősének, bepillantást nyerhettem egy igazi tv stúdióba. Igaz, nem túl nagy stúdió, csak egy helyi tv-é de nagyon profin ki volt alakítva minden, egyszerűen megszólalni nem bírtam, csak vigyorogtam, míg körbevezettek minden. A kamerák, a fények, a gépek, a szerkesztőasztal, maga a kialakított stúdió. egyszerűen fantasztikus volt, és még jobban arra ösztönöz, hogy nekem a médián belül kell mozognom. Ezután már csak egy kis ebédről volt szó, és egy NYX replika vásárlásáról, de ami miatt meg szerettem volna írni ezt a bejegyzést, az egyértelműen a stúdió volt. Annyira szerettem volna egyébként egy vlogot csinálni a napomról, hogy hol voltunk, meg ilyenek, de nem tudom, hogy egyáltalán bele merjek-e  kezdeni.

Nektek mi a legnagyobb álmotok?



You May Also Like

0 megjegyzés