Filmajánló| A csajos filmek túlerőben

Ahogy nézegettem, már egy jó ideje, pontosabban egy hónapja nem volt film ajánló, pedig a filmek terén még most is pörgök, szóval itt az ideje egy újabb adagnak! :)

Rio
Bámulatosan meglepődtem magamon, hogy mennyire élveztem ezt a kis mesét. Könnyed volt, kalandos, könnyen követhető, ugyanakkor közben másra is tudtam koncentrálni, mégis a televízióhoz láncolt. Nyilván, mese lévén tanulsággal szolgál számunkra, amit meg is tudnék mondani, ha nem lennék ennyire fáradt :'D



Ottalvós buli

Végre egy olyan könnyed tinifilm, amire az embernek néha igen nagy szüksége van. Csak egy átlagos sztori olyan kamaszokról, akik nem éppen hétköznapi estét terveznek maguknak és egy kicsit rebellissé válnak arra az időszakra. Én személy szerint imádom az ilyen tini teljes titokban tiltottat csinál szituációkat, annyira szórakoztatóak és izgalmasak. Meg persze mindenki ilyet szeretne átélni. Igen, tudom, hogy te is.



Los Angeles-i tündérmese

Régebben is, többször láttam belőle részleteket a tv-ben, mikor véletlenül odakapcsoltam, de még sosem jutottam el addig, hogy fogjam, és meg is nézzem a teljes filmet. Nem okozott csalódást, azonban olyan hű de fantasztikus film volt. 



Kódjátszma

Nem is hittem volna, hogy ez a film nekem annyira tetszeni fog, hiszen alapból gyűlölöm az ilyen háborús, történelmi filmeket, de ahhoz képest nagyon lekötött, feszegetett néhány társadalmi problémát is, viszont a szereplők annyira nem voltak szimpatikusak.


Házibuli

Soha nem is gondoltam arra, hogy én az általam "retrónak" titulált filmek közül meg is nézek valamit. Az pedig már csak hab volt a tortán, hogy egészen tetszett is, mint kiderült ebből is láttam már részleteket a tv-be ugyanis felrémlett egy halván emlék róla. Meglepődtem, mikor kiderült, hogy francia film, de egész jó volt, bár szerintem egy picikét bugyuta, bár lehet, hogy csak azért, mert elég régi a film, és nem tudom átérezni.


You May Also Like

0 megjegyzés