March in My Mind | Just some new clothes

Az elmúlt hónapokban nem voltam túl aktív a vásárlás terén, de azért néhány dolog csak akadt, amit kaptam vagy vettem, ezeket mutatnám meg ebben a bejegyzésben nektek.
Először azokkal kezdeném, amiket kaptam.
A bal oldalit még a névnapomra kaptam a mostohaanyámtól, és nagyon tetszik, mert visszafogott, de nagyon szexi is. Az egész bársony, az a rész elől, ami kivágottnak látszik, az valójában egy átlátszó fekete hálós réteggel van kiegészítve.
A középső a legjobb barátnőmtől van, ő nagyon sokáig hordta ezt a felsőt, és nagyon szerette, de már nem igazán hordja, én pedig elkértem tőle, már csak egy emlékeztető miatt is, hiszen nemsokára elmegy a suliból, így legalább ez majd rá emlékeztet.
A jobb oldali fekete asos-os body is tőle van, neki nem kellett, mert magas a nyaka, nekem viszont pont jó.


A bal oldali, szintén hosszú nyakú, bordázott ujjatlan Topshop-os felső, és azért vettem, mert a fellépésemre kellett valami elegáns, de vadító, és az egész Hádát felkutattam, mire őt sikerült megtalálnom. Először kétségeim voltak vele, annyira nem tetszett magamon, de később nagyon jól éreztem magam benne.
A középső egy lilás-bordós skater ruha, különleges anyaggal, a próbafülke felé menet láttam meg, és tudtam hogy nekem fel kell próbálnom. Jól is tettem, ugyanis szerelem volt első viselésre, alig várom, hogy felvehessem.
A jobb oldali egy nude színű, nagyon enyhén crop-toposított pulcsi, amit nagyon imádok, mégha egy picit nagy is rám, de próbálom színesíteni a szekrényem, vagy legalábbis világosítani, és beleszerettem a fogason.

Vásároltatok mostanában valami jót?
Mit gondoltok a ruhákról?



You May Also Like

0 megjegyzés