Hatalmas őszi haul

Ahogy ígértem nektek az egyik instagrammos bejegyzésemben, el is készítettem nektek a hatalmas őszi hault! Már nagyon izgatott voltam, hogy mikor kerülhet fel a poszt a blogra, és bár a képek még mindig nem olyanok, amilyennek lenniük kellene, de kitartás, előbb-utóbb sikerül beszereznem egy jobb kamerát és egy jobb helyet is, ahol fotózhatok :) Ja, és nem említettem még sehol sem, de mai bejegyzés tartogat egy kis meglepetést, egy kis formabontást, amolyan próbaképpen. Kíváncsi vagyok a véleményetekre, szóval ne kíméljetek, mondjátok csak el, hogy mit gondoltok ;)
Az első két dolog, ami még a Back To School haul-ból kimaradt, az kettő darab leggings, a Decathlonból. Az egyik rövidnadrág, a másik hosszú. Már volt mindkettőből egy-egy darabom, azonban úgy gondoltam, hogy szükségem lesz utánpótlásra, nem is drága darabok, így megvettük őket.

Szeptemberben rengeteg vásároltam, ezt elismerem, én magam is meglepődtem azon a mennyiségen, amit beszereztem, de rendszeresen szortírozom a szekrényemet, így kellett a frissítés a ruhatáramnak. Amit tavaly kaptam bőrdzsekit az enyhén szólva sosem tetszett, bár akkor még imádtam, de még nagy is volt rám, így mindig kényelmetlenül éreztem magam, akárhányszor csak rajtam volt. Ráadásul mindkét zsebe is kiszakadt a kabátból, így nem láttam értelmét megtartani, sem megjavíttatni egy olyan darabot, amit nem imádok a szívem legmélyéig, így beszereztem egy újat a Tallyban. A Tally Weijl számomra mindig is olyan ruhákat jelentett, amiket én imádok, bőrdzsekiből pedig volt vagy ötféle, így tudtam miből válogatni. Ki is választottam egy szép darabot, amiről kijelenthetem, hogy abszolút imádom. 
Kettő felsőt is vettem, egy szürke bordázott háromnegyedes ujjú felsőt, aminek van vállkivásása, és kicsit magas nyaka, ez volt az, és az egyszerűsége, ami miatt megtetszett. Valamint egy szintén bordázott, barackszínű hosszúujjú felsőt is választottam, aminek a nyaka különleges. Mindkettőt abszolúte imádom, már régóta kerestem olyan felsőket, amik elegánsak, de egyszerűek és hordhatom őket egyaránt iskolába, és bármerre. 
Ami pedig a plusz, és amit a cukisága miatt vettem meg, az a fekete unikornisos zokni. Egyébként is jobban preferálom a fekete, fehér és szürke zoknikat, hát, amikor megláttam rajta az unikornist. Képtelen voltam ott hagyni.


A Reservedben egy nagyon menő pizsamaszettet találtam, a felső az mondjuk nm kedvencem, de a sort. Uramisten! Annyira kényelmes, annyira cuki, és egyszerűen csak olyan jó benne aludni, hogy úristen. Szerintem még meglátogatom majd egy párszor a Reserved pizsamaszekcióját. 
Egy titokzokni szett is jött velem haza, mert eddig még nem volt, de vannak olyan cipőim, amibe jól jönnének. Praktikus döntés volt.


A táskavadászatomnak meg lett az eredménye, a Playersroomban megtaláltam ezt a Dorkos táskát, ami annyira hasonlít a régi Nikeomra, hogy nem hagyhattam ott. Eleve ugyanolyat akartam venni, mint a régi, de már sehol sem találtam, és ez mivel stílusban tök ugyanolyan, megvettem. Tök jó, mert fekete színe van, így passzol mindenhez, és végre van egy hatalmas táskám, amiben minden elfér. 
A Rosmmannban is beszereztem pár dolgot aznap. Hosszú idő után végre pótoltam a szárazsampon hiányomat, és megvettem a Syoss Volume Lift darabját, aminek nagyon kellemes illata van. Szükségem volt egy újabb esernyőre, mert, amit a múltkor vettem valahogy használhatatlanná vált, valamint mert elfogyott vettem egy csomag Isanás vattakorongot, hogy legyen mivel lemosni a sminkemet. 
Amit egyáltalán nem terveztem, de végül megvettem, az a Catrice 02-as árnyalatú Maroon rúzsa lett. Már régóta kerestem egy barna árnyalatot, egy olyat, ami jól is áll nekem, mert tudjátok szerintem mostanra, hogy milyen nehéz is nekem, hogy megfelelő árnyalatú rúzst találjak, de ez elég szép barna, kicsit erős, de még belefér az iskolai szolidabb színek közé. Épphogy, de még nem kaptam rá beszólást. Még.

Osztálykirándulás előtt el kellett mennem venni még néhány dolgot, mert tudjátok, hogy van ez, egy nőnek sosem lehet elég cucca, nem igaz? Egy bomberdzsekit már régóta szerettem volna, szóval be is szereztem, le is volt akciózva a Tallyban, így meg még jobban megérte. 

Szintén a Tallyban vettem egy nadrágot, mert mostanában a nadrágjaim megint kezdenek cserben hagyni így szükségem van az utánpótlásra. 
Ezt  a felsőt már régóta nézegettem, nagyon tetszett az, hogy nem tipikus mindennap hordom felső, hanem kicsit merészebb, és a színe ez a szilvás lilás piros annyira megfogott, hogy egyszerűen képtelen voltam kiverni a fejemből a felsőt. Akárhányszor a boltban jártam, és megláttam, nem tudtam nem gondolni arra a felsőre, és hogy mennyire szeretném. Úgyis kerestem már egy jó kis felsőt, amit buliba fel tudok venni, nos, megtaláltam :)
A kis hátizsákom, amit annyira imádtam, a nyár folyamán tönkrement, így pótolnom kellett valamivel, a Reservedben pedig megtaláltam ezt  a gyönyörű hátizsákot. Nem tudom, hogy miért mániám mostanában az ilyen plum szín, de ahh. Pont megfelelő mérete van a táskának, nem túl kicsi, nem túl nagy, egy kisebb kiránduláshoz bele lehet pakolni, sőt, lazább napokon még az iskolai cuccom is belefér, ami igen nagy szó.
A H&M-ben csodálatos leértékelésre bukkantam. Egy öt darabos gyűrűcsomagot találtam 250 Ft-ért. Nagyon jól kinéző gyűrűk is voltak benne, gyűrűmániám pedig kiskorom óta van, szóval :D Apuékkal pont moziba mentünk, és volt fél óránk a film kezdetéig, hát bementünk nézelődni. Végül a húgom és én is kaptam egy-egy csomagot.

A Budapesti kiruccanás második napján az osztály egyöntetűen az Aréna Plázára szavazott. Döntő többségünk lány, így természetes, hogy mindenki vásárolni akart egy kicsit. Én a Bershkában találtam egy egyszerű, V kivágású bordó felsőt, ami pont az egyszerűsége miatt tetszett meg, ja és a színe miatt, de az sem elhanyagolható, hogy olyan puha anyagból készült, hogy húha. 
A New Yorkerben egy váll nélküli piszkosrózsaszín, fodros mintás hosszú ujjúba estem bele, régen keresett darab volt egy ehhez hasonló, végtelenül olcsónak is találtam, hát megvettem. 

A Claire's-be eredetileg a húgom miatt mentem be, ugyanis megkért, hogy hozzak neki valami ajándékot, és egyszerűen sehol sem találtam neki semmit. Itt viszont volt egy nagyon jó akció, ezért vettem neki egy fekete masnit, amit a hajába tud tűzni, valamint magamnak vettem egy cuki aranyláncot, amin az áll, hogy "state of mind", és egy choker is velem jött, amin egy apró Eiffel-torony medálka van.

Múlt hétvégén bementünk Miskolcra, és eredetileg csak egy órát terveztünk bent, végül ők lettek az eredményei. 
A Rossmannban egy arcmaszkot vettem, aminek a csomagolása fogott meg igazán, a DM-ben pedig egy Balea rózsás tusfürdőt. Illatra kellemes volt, majd meglátjuk, hogy használatra is az lesz vagy nem.
És már megint (lassan annyit vásárolok a Tallyban, hogy megszámolni sem tudom) a Tallyben megvettem ezt a piros, bordázott felsőt, aminek a különlegessége a mellrésznél van. Mondták mostohaanyámék, hogy választhatok valamit, hát választottam:)

Ezekről pedig nem is írnék semmit, csak annyit, hogy a Glamour-napokon szereztem be, és lássuk is, hogy mit is takar az a formabontás :)






You May Also Like

1 megjegyzés