Táplálkozási tanácsok Rory Freedmantől és Kim Barnouintól

Kicsit meg vagyok késve a posztokkal, az idő, amit ezekre szánnék valami miatt mindig másra kell, hogy használjam, viszont a mai nap már nem akartam bejegyzés nélkül hagyni a blogot, így egy gyors témát hoztam. 

Nemrégiben kezdtem el olvasni Rory Freedman és Kim Barnouin közös könyvét, ami Jónő címen fut. Nos, a címe alapján nem pont ilyen könyvre számítottam, de nagyon hasznos étkezési tanácsokat, és dolgokat tanultam eddig. Néhányat már alapból is tudtam, de jól esett, hogy egy könyv végre alá is támasztja az igazamat. Ma néhány hasznos részt hoztam el nektek a könyvből ;)

  • A szénsavas üdítő ugyanis vegytiszta szemét: nincs benne az égvilágon semmi, aminek be kéne jutnia a szervezetedbe. Először is, a magas foszforszintje révén növeli a szervezet kalciumveszteségét. 

  • Ha nem tudsz felébredni kávé nélkül, az azért van, mert koffeinfüggő vagy, alváshiányban szenvedsz, vagy általában véve egy egészségtelenül élő, tohonya alak vagy .



  • A műkaja, mintha nem lenne épp elég, hogy tocsognak a telített zsírokban, a cukorban, a hidrogénezett olajban, a kalóriában és a koleszterinben, még vegyianyag maradványokat is tartalmaznak, méghozzá olyan mennyiségben, hogy kiszőrösödik tőle a melled.



  • Kétféle szénhidrát van: egyszerű és összetett. Az egyszerű szénhidrát cumi. Az összetett szénhidrátok viszont, amelyek keményítőből és rostból állnak, fokozatosan jutnak be a szervezetbe, így tartós energiaforrást jelentenek.



  • A cukorszűrők rendszerint elszenesedett állati csontokból készülnek.



  • Soha többé ne egyél-igyál aszpartámot tartalmazó terméket!

You May Also Like

0 megjegyzés