10 film Halloweenre

Itt az október vége, jön a halottak napja, miegymás. Persze a külföldön híres halloween is itt figyel a sarkon, aki pedig szereti az ünnepet, nos, összegyűjtöttem pár filmet, amit szerintem érdemes megnézni ezalatt a pár nap alatt.

Szellemes kölykök
Ezeknek az aranyos kiskutyáknak sok érdekes kalandban volt már részük, mindegyik nagyon tetszett, ezt a halloweeni részt pedig már vagy háromszor biztos láttam. Tipikus Disney, tipikus családi film.

Az álmosvölgy legendája
Nem kifejezett halloween, de a stílusa nagyon is ide vág, Johnny Depp szokása szerint remekül játszik benne, a történet pedig élvezhető és izgalmas, csavarokkal teli.

Casper
A Casper féle mesék mindegy, hogy hány éves is maradok, mindig ugyanazzal a bájjal fognak elvarázsolni, történjen bármi is. Nem érdekel, milyen régi film, sőt, inkább mondanám azt, hogy klasszikussá növi ki magát.

Hotel Transylvania 1-2
Viszonylag új rajzfilm, egyszer belekezdtem de nem fejeztem be, azonban majd a mostani őszi szünet alatt bepótoljuk húgommal :)


Frankenweenie
A Frankenweeniet tavaly néztük, nem volt rossz film. Nem vagyok tőle elájulva, de egy filmnek tökéletes.

Halloween
Ha már halloween, akkor elkél a valódi borzongás. Még nem néztem meg, ugyanis nem vagyok oda a horror filmekért, de nincs halloween horror nélkül.


 The Addams Family
Az Addams Family is egy klasszikus, régi, de szórakoztató. Érdemes megnézni belőle a filmeket, a sorozatokat, mert mindegyik nagyon jó.

Rém Rom
Halloween-élő ház - nincs mit ezen ragozni

Boszorkányváros
A Boszorkányváros részei nagyon jól átadják azt a tipikus, gyermeki hangulatot és varázst, amire néha szüksége van az embernek. Régen, kisgyerekként mindig szerettem nézni a Disney Channelen, amikor adták.

Zakkant Halloween
A Nickelodeon is készít pár jó filmet. Én tavaly néztem, a szokásos galiba helyzetet láthatjuk. Elég jó volt :)


You May Also Like

0 megjegyzés