Mire csapnék le a Glamour-napokon? 2017 Ősz

A héten sajnos elmaradt a bejegyzés, és a közösségi médiákon sem vagyok túlságosan aktív, DE ma megpróbálok egy kicsit visszaszokni a médiafelületekre, és megpróbálom behozni következő héten vagy akár ma az elmaradásomat egy újabb cikkel :)

Ma azokat a dolgokat szeretném megmutatni nektek, amikre le szeretnék csapni a Glamour-napokon, illetve, hogy hová tervezek menni :)

Egy nagy, meleg és puha sálra már igazán szükségem lenne, a H&M oldalán és a boltokban is elég jól néznek ki a sálak, mindenképpen meg fogom nézni az itteni választékot.
A Catrice folyékony Camuflage korrektora számomra is alaptermék lett, és a Rossmann-os kuponnal olcsóbban be is tudom szerezni, és mivel imádom, muszáj beszereznem egyet belőle, hogy ha elfogy, legyen rögtön pótlása.

Egy gyönyörű lilás-burgundis S-he körömlakkot kinéztem magamnak a DM-ben, az 50%-os kuponnal, majdnem ingyen juthatok hozzá. Nem is tudom, hogy van ez, mindig csodás körömlakkokat találok a Glamour-napokon a S-he darabjai közül, tudom, hogy ezzel sem fogok mellényúlni :)
A Mülleres kuponnal szeretnék betárazni egy újabb Essence Liquid Eyeliner-t.Ez már a harmadik darab lesz, amit megveszek tőlük, én folyékony szemhéjtusban rájuk esküszöm .

Ezek már nem kifejezetten a Glamour-napok miatt érdekesek, hanem mert tegnap kinéztem őket a DM-ben. A Maybelline paletta 1400 Ft-ra van leértékelve, amiért hétfőn vagy kedden muszáj leszek visszamenni, hiszen remek árajánlat egy eredetileg 4000 Ft-os palettáért, valamint felkeltette a figyelmemet egy Baleás arcmaszk, azt is be kellesz szereznem.
Az akciók között még felfigyeltem az 500 Ft-os Trend It Up rúzsokra, és találtam is egy szép színt, ami nem hagy nyugodni, azóta, hogy tegnap hazaértem, így muszáj lesz lecsapnom erre a három darabra, mielőtt elviszik őket.


Visszatérve a Glamour napokra, vágtam ki New Yorker kupont, onnan egyelőre még nem tudom, hogy mit vegyek, de ott mindig tonnányi jó dolgot és akciót találok, biztos vagyok benne, hogy most sem lesz másképp.
A Reserved, a Tally, a C&A, és a Takko üzleteiből nem tudom, hogy mit szeretnék venni, csak kivágtam a kuponokat, hátha találok majd valamit, ami tetszik, de most főként két darab pulóvert szeretnék, egy sima bebújóst, és egy kötöttet, valamint egy szép arany, rózsaszín vagy rosegold színű órát, mert nincs egyetlen órám se.
A Libriben valami olyasmi könyvet vennék, ami már nagyon érdekel, az Idegpálya könyves változata pedig már egy ideje mozgatja a fantáziám. A filmet imádtam, itt az ideje elolvasni a könyvet is. 

Ti részt vesztek az őszi Glamour napokon?


You May Also Like

0 megjegyzés