A régen elfeledett Smink Haul

Szóval, megint csak elkövettem azt a hibát, hogy felvettem egy videót, megvágtam, majd hagytam ülni a gépemen több, mint egy évet. Lehet, hogy kicsit elkéstem a publikálásával, hiszen ezek már nem annyira számítanak újdonságnak. Szerintem viszont mindig érdekes látni, hogy miket vett az ember lánya, bármikor is, és igazából sminkről beszélünk csak, a nagy része még mindig megtalálható a drogériák polcain. Remélem, hogy ti is találtok ezek között valamit, ami kedvetekre való, vagy írjátok meg kommentben, hogy ti mit gondoltok egy-egy termékről :) 


Ps. A bejegyzés végén megtalálhatjátok a felsorolt termékeket, árnyalatokkal együtt ;)

                                              
  • Revolution Strobe Highlighter 'Northern Lights' 
  • Maybelline Master Chrome Highlighter 'Molten Gold' 
  • Coluorpop x Zoella highlighter 'Swipe Right' 
  • Revolution Vivid Baked Blush 'Make Love Instead'
  • Revolution rúzs Life on the Dancefloor trendkiadás 'Invite Only'
  • Colourpop x Disney Lux rúzs 'Belle'
  • Colourpop x Delilah szatén finisű folyékony rúzs 'Wish'
  • Colourpop Presicison szemöldök ceruza 'Black and brown'
  • Colourpop BFF szempillaspirál 'Black on Black'
  • Kiss műköröm 
  • Colourpop matt lippie stick 'Silk'
  • Revolution Conceal&Define korrektor 'C2'
  • Maybelline 24H Superstay alapozó 'o5 light beige'
  • Essence Lash Princess szempillaspirál - a zöld 
  • Maybelline Baby Lips Sport 'Seas the blue'
  • Essence BeYoutiful szemhéjpúder paletta
  • Colourpop BFF filces szemhéjtus 'Black'
  • Sleek iDivine 3AM szemhéjpúder paletta
  • Milani Conceal & Perfect alapozó '00A porcelain'
  • Colourpop x Kathleen Lights szatén folyékony rúzs 'Lucky Star'
  • Revolution rúzs 'Deepen'
  • Avon Superdefiniton szemhéjtus
  • Avon Nourishing ajakolaj 'blossom'
  • Avon Mark folyékony rúzs 'Maneater'


You May Also Like

0 megjegyzés